گوترش: اجماع جهانی درباره لزوم ترغیب اسراییل به آتش بس رو به افزایش است

گوترش: اجماع جهانی درباره لزوم ترغیب اسرائیل به آتش‌بس رو به افزایش است

دبیر کل سازمان ملل می گوید حمله زمینی به رفح به فاجعه ای انسانی منجر می شود و جهان درباره لزوم صبت با اسراییل برای پرهیز از این اقدام متفق القول است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل، امروز دوشنبه در جریان سفر به اردن، گفت که اجماع نظر بین المللی برای اینکه با اسراییل از لزوم برقرای آتش بس در غزه صحبت کنیم، رو به افزایش است.

وی ادامه داد: این مسیله را نه فقط در جهان اسلام بلکه در آمریکا و اتحادیه اروپا هم شنیده ام مبنی بر اینکه باید به اسراییل گفت که هرگونه تهاجم زمینی به رفح می تواند به منزله یک فاجعه انسانی باشد.

گوترش همچنین گفت: بابت توقف حمایت مالی آنروا از سوی برخی کشورها، متاسف هستیم و بر حمایت از این نهاد و افزایش فعالیت آن پایبندیم.

وی ادامه داد: ما بر ضرورت دست یابی به آتش بس در غزه به منظور رساندن کمک های بشردوستانه تاکید داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوترش: اجماع جهانی درباره لزوم ترغیب اسراییل به آتش بس رو به افزایش است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوترش: اجماع جهانی درباره لزوم ترغیب اسراییل به آتش بس رو به افزایش است"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427