گلکسی واچ ۴ کلاسیک

در این مطلب با موضوع گلکسی واچ ۴ کلاسیک و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

گلکسی

گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 4 کلاسیک اگرچه در تابستان 2021 عرضه شد، اما همچنان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است. گلکسی واچ 4 کلاسیک یکی از مدل های با ارزش خرید بالا و در عین حال زیبا و کاربری آسان به شمار می رود و در ادامه به بررسی قیمت گلکسی واچ 4 کلاسیک در بازارهای جهانی می پردازیم – به سراغ شرح این هوشمند گجت ها

قیمت گلکسی واچ 4 کلاسیک

قیمت گلکسی واچ 4 کلاسیک در بازارهای جهانی حدود 90 تا 120 دلار است که با توجه به نام این برند و قابلیت های آن منطقی به نظر می رسد. با این حال، باز هم ارزش بررسی این را دارد که آیا مشخصات این ساعت همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید یا نه…

برای اطلاع از قیمت ساعت های هوشمند، 19 صفحه مربوط به محصول را بررسی کنید و با مقایسه ویژگی ها و قیمت هر مدل، بهترین را انتخاب کنید.

باتری گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 4 کلاسیک در دو نسخه 46 و 42 میلی متری عرضه می شود که به ترتیب از دو باتری 361 و 247 میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند. تقریباً می توان گفت که هر دو مدل با ردیابی تناسب اندام، پخش موسیقی، پیام رسانی، پایش ضربان قلب و موارد دیگر یک روز کامل دوام می آورند. در ابتدا سامسونگ اعلام کرد که عمر باتری این ساعت ها به 40 ساعت می رسد اما با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که Samsung Galaxy Watch 4 Classic مدل 46 میلی متری دارای چنین عمر باتری است اما در نسخه 42 میلی متری که باتری کوچک تری دارد. باتری، با اجرای عملکرد آن فقط یک روز دوام می آورد.

طراحی کلاسیک گلکسی واچ 4

Samsung Watch 4 Classic در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه می شود. بدنه ساعت از فولاد ضد زنگ و به کمک حلقه ای که دور صفحه نمایش بالا می رود، از صفحه نمایش و بدنه در برابر ضربه محافظت می کند. توجه داشته باشید که دو دکمه در سمت راست ساعت برای بازگشت به صفحه اصلی و دسترسی آسان وجود دارد.
سیستم چرخشی یکی از ویژگی های متمایز Galaxy Watch 4 Classic محسوب می شود که در کنار طراحی محافظه کارانه و ساختار فولادی، به جذابیت این مدل کمک می کند. حتی این دکمه استفاده از آن را آسان می کند.

ویژگی های Galaxy Watch 4 Classic

در ساعت هوشمند سامسونگ، “BioActive Sensor” در واقع یک اصطلاح کلی برای سنسورهای بسیاری است که ساعت های سری 4 شامل بسیاری از سنسورهای مورد نیاز برای نظارت بر سلامتی و به همین دلیل، معیارهای نظارت مانند ضربان قلب است. و اکسیژن خون، درصد چربی بدن، BMI و غیره.

تمام اطلاعات از طریق Samsung Health ثبت می شود که به طور خودکار 13 فعالیت را شناسایی می کند، اما در مجموع می تواند بیش از 80 فعالیت ورزشی را پشتیبانی کند. نظارت بر خواب همچنین اطلاعات جامعی در مورد وضعیت خواب و نحوه بهبود آن با جداسازی صحیح مراحل خواب، اکسیژن خون و کیفیت خواب ارائه می دهد.

صفحه نمایش Samsung Watch 4 Classic

تفاوت در اندازه بدنه نیز به معنای اندازه های مختلف صفحه نمایش است، نسخه 42 میلی متری با صفحه نمایش 1.2 اینچی گرد با وضوح 396×396 پیکسل و نسخه 46 میلی متری با صفحه نمایش 1.4 اینچی با وضوح 450×450 پیکسل.
پنل Super AMOLED تجربه بصری خوبی را ارائه می دهد که کنتراست خوب و رنگ های زیبا در مشخصات Galaxy Watch 4 Classic ثابت شده است.

توضیحات گلکسی واچ 4 کلاسیک از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

اینجاست که همکاری بین سامسونگ و گوگل شکل می گیرد. سامسونگ سیستم عامل TizenOS خود را با Wear OS همراه کرده و با سفارشی کردن One UI به جذابیت آن افزوده است. برخلاف دیگر ساعت های هوشمند Wear OS که با گوشی هایی که از اپلیکیشنی به همین نام استفاده می کنند کار می کنند، Galaxy Watch 4 Classic به برنامه Galaxy Wearable نیاز دارد. این اولین نشانه از کنترل سامسونگ بر سیستم عامل Wear در این ساعت هوشمند است. مشخصات گلکسی واچ 4 کلاسیک مشخص می کند که این مدل فقط با گوشی های دارای اندروید 6.0 یا بالاتر قابل جفت شدن است.

در داخل هر مدل یک چیپست Exynos W920 ساخت سامسونگ به همراه 1.5 گیگابایت رم وجود دارد و دستیار صوتی بیکسبی نیز در این ساعت موجود است.

قیمت خرید گلکسی واچ 4 کلاسیک

تعادل عملکرد، کیفیت و زیبایی در این ساعت غیرقابل انکار است. مدل گلکسی واچ 4 اولین مدلی است که در نتیجه همکاری سامسونگ و گوگل عرضه شد و بر ارزش گلکسی واچ 4 کلاسیک افزود. با توجه به کیفیت ساخت و امکانات متنوع باید گفت که این محصول از ارزش بالایی برخوردار است.

مزایای Galaxy Watch 4 Classic:

  • زیبا و آسان برای استفاده
  • اجرای روان
  • عملکرد بالا

معایب Galaxy Watch 4 Classic:

  • ظرفیت باتری

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گلکسی واچ ۴ کلاسیک" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گلکسی واچ ۴ کلاسیک"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید