گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم

گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم

دادستان کل کشور با بیان اینکه مردم به طور میانگین سالانه یکبار در انتخابات شرکت می‌کنند، تاکید کرد: شرکت حداکثری ملت ایران در انتخابات موجب پیشرفت کشور در همه امور است.

موحدی آزاد حضور حداکثری در انتخابات را موجب پیشرفت دانست و افزود: برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در سراسر کشور ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را تشکیل داده‌ایم.

برای برگزاری انتخابات امروز ، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم حضور فعال دارند که همگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و هر یک از نامزدهای انتخابات نیز می‌توانند دو نماینده مستقر در ستاد انتخابات کشور داشته باشند.

مدارک لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، تنها شناسنامه و کارت ملی است و در شعب اخذ رأی خارج از کشور نیز رای گیری با گذرنامه قابل انجام است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در این انتخابات با توجه به محدودیت های که در قانون انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، رأی‌گیری تنها با تعرفه های کاغذی انجام می‌شود همچنین در این دوره، احراز هویت به روال گذشته الکترونیکی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم"، کلیک کنید.