کمک به توسعه کارآفرینی با تسهیلات 50 میلیاردی و اولویت در مناطق محروم

کمک به توسعه کارآفرینی با تسهیلات ۵۰ میلیاردی و اولویت در مناطق محروم

صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف کمک به توسعه کارآفرینی، تکیه بر بکارگیری محصولات دانش بنیان تسهیلات 50 میلیاردی و اولویت در مناطق محروم به خریداران اعطا می کند.

به گزارشخبرگزاری علم و فناوری آنا، صندوق نوآوری و شکوفایی برنامه ای تحت عنوان «کارآفرین» دارد که می تواند با اعطای تسهیلات لیزینگ به خریداران (حقوقی یا حقیقی) از توسعه کارآفرینی حمایت کند. 

این تهسیلات برای راه اندازی کسب و کاری است که اقدام به خرید محصولات دانش بنیان می کنند.

این تسهیلات فروش اقساطی (لیزینگ) تا مبلغ 50 میلیارد تومان و سقف 80 درصد مبلغ فاکتور (بدون ارزش افزوده) با نرخ سود 3 درصد کمتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و با دوره بازپرداخت 24 ماه (قابل افزایش تا 36 ماه) به خریداران (حقیقی و حقوقی) محصولات دانش بنیان اعطا می شود. 

صندوق نوآوری و شکفایی اعلام کرده که خریداران مستقر در مناطق محروم در اولویت استفاده از تسهیلات این فراخوان هستند. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک به توسعه کارآفرینی با تسهیلات 50 میلیاردی و اولویت در مناطق محروم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک به توسعه کارآفرینی با تسهیلات 50 میلیاردی و اولویت در مناطق محروم"، کلیک کنید.