کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هرمز

کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مهرداد حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان، گفت: همچنان احتمال تشدید بارش ها در حوزه مرکزی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت این سامانه تا صبح فردا مرکز استان را در بر دارد، گفت: پیش بینی ها این است بامداد فردا بارندگی شدیدی را در مرکز استان داشته باشیم.

حسن زاده تاکیدکرد: از صبح فردا سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و عمده تمرکز بارش ها در محدوده شرقی هرمزگان خواهد بود.

وی عنوان کرد: بر این اساس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تصمیم گرفته است فردا فعالیت کلیه مدارس استان برقرار باشد و دانش آموزان بتوانند به مدرسه بروند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: در شهرستان های بشاگرد و جاسک نیز اختیارات کامل به فرمانداران داده شده است در صورت لزوم بتوانند مدارس شهرستان خودشان را تعطیل اعلام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.