کشاورزان خوزستانی همچنان منتظر پرداخت پول گندم

کشاورزان خوزستانی همچنان منتظر پرداخت پول گندم

به گزارش خبرگزاری آسیاننت: نزدیک به دو ماه است که کشاورزان خوزستان محصول گندم خود را برداشت کرده اند اما خبری از پرداخت پول گندم نیست و هر چند روز مسیولان وعده جدیدی از پرداخت پول گندم می دهند.

عدم پرداخت پول گندم باعث سردرگمی و مشکلات زیادی برای کشاورزان شده است و تا کنون وعدهای مسیولان به سرانجام نرسیده و کشاورزان به عدم پرداخت به موقع پول گندم معترض هستند.

هزینه بالای کشت ،گرانی و تورم و بدهکاری کشاورزان مشکلات انها را زیاد کرده است و حتی دردسرهای زیادی برای انها ایجاد کرده و باعث درگیری و اختلاف بین کشاورزان و فروشندگان شده اشت.

کشاورز که راهی جز فروش گندم به دولت ندارد بعد از دوماه از فروش محصول خود همچنان منتظر واریز پول زحمت خود هستند.

اگر این رویه عدم پرداخت به موقع پول گندم ادامه داشته باشد مطمینا امنیت غذایی کشور را به خطر می اندازد و امکان دارد مردم از کشت این محصول مهم خود داری کنند و کشت های جایگزین را انتخاب کنند چرا که خیلی از کشاورزان بذر،کود، سموم و حتی خریدهای روزمره زندگی خود را سر برداشت محصول گندم انجام می دهند و عدم پرداخت به موقع پول گندم مشکلات زیادی برای کشاورزان بوجود اورده است.

کشاورزان انتظار دارند که دولت هر چه سریعتر پول گندم را پرداخت کند و به وعدهای بی سرانجام پایان دهد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشاورزان خوزستانی همچنان منتظر پرداخت پول گندم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشاورزان خوزستانی همچنان منتظر پرداخت پول گندم"، کلیک کنید.