کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی

کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی

آفتاب نیوز :

محمد فنایی به نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی نساجی و استقلال گفت: این دیدار صحنه خاصی نداشت و تنها در یک مورد بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند که داور به درستی تصمیم گرفت چراکه پنالتی صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: شاید نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان که 3 بر صفر بود روی این دیدار اثر گذاشت چراکه هیچ کس فکر نمی کرد پرسپولیس در نهایت برنده از این دیدار خارج شود اما این اتفاق افتاد و پرسپولیس بازی باخته را با برد عوض کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: اخراج بازیکن استقلال خوزستان روند بازی را تغییر داد و این به دلیل عدم اعتماد به نفس این تیم و بازیکنان استقلال خوزستان بود، اتفاقات این بازی روی دیدار نساجی و استقلال اثر گذاشت و در نهایت استقلال نتوانست در این هفته امتیاز لازم را کسب کند.

فنایی تاکید کرد: بیژن حیدری و کادر داوری در این بازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند، البته در این بازی صحنه خاصی به وجود نیامد و یک دیدار بی حاشیه را شاهد بودیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی"، کلیک کنید.