ژیرو مسافر لس آنجلس اف سی می شود

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه به عضویت تیم لس آنجلس اف سی درآمد.

به گزارش آسیاننت، مهاجم میلان با امضای قراردادی تا دسامبر 2025 به عنوان بازیکن آزاد راهی لس آنجلس اف سی شد. مهاجم سابق آرسنال و چلسی پس از هفته ها مذاکره و با وجود پیشنهادهایی از عربستان و اروپا، تصمیم گرفت با قراردادی سه میلیون یورویی (3.2 میلیون دلار) در سال به لس آنجلس اف سی بپیوندد.

به نوشته ساکرنت ژیروی 37 ساله به دوست و هم تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. این دو با هم قهرمانی جام جهانی را به دست آورند.

ژیرو تا به اینجای فصل در سری آ با میلان در 30 بازی 13 گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل هم داده است و همچنان در فهرست دیدیه دشان برای حضور در یورو 2024 حضور دارد. ژیرو رکورد بیشترین گل زده برای تیم ملی فرانسه (57 گل در 131 بازی ملی) را نیز داراست. او پس از شرکت در یورو 2024 در آلمان به لس آنجلس اف سی ملحق خواهد شد.

فابریتزیو رومانو نیز انتقال این بازیکن به لس آنجلس اف سی را تایید کرد.

ژیرو بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. او سال 2021 به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد. ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و 276 گل در تیم های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژیرو مسافر لس آنجلس اف سی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژیرو مسافر لس آنجلس اف سی می شود"، کلیک کنید.