چرا خرید گیفت کارت در ایران ممنوع شد

از دیروز یعنی در تاریخ 11 شهریور ماه سال 1403 برای اکثریت فروشگاه های اینترنتی یک نوع هشدار مبنی بر این موضوع آمد که فروش گیفت کارت ممنوع است و دیگر حق فروش این محصولات رو ندارن.

اگرچه برای خرید درون برنامه های بازی ها ما مجبور بودیم از فروشگاه های واسطه خرید استفاده بکنیم، ولی خیلیا هنوز با خرید و فروش گیفت کارت داشتن نیاز های خودشونو برطرف میکردن.

گیفت کارت از قدیم به عنوان یک نوع راه برای دور زدن تحریم ها خرید استفاده میشد توسط ایرانیها، مثلا گیفت کارت اسپاتیفای و یا گیفت کارت گوگل پلی کاربرد های مشخصی داشتن.

بجای خرید گیفت کارت چیکار کنیم ؟

حالا که نمیشه دیگه گیفت کارت خرید باید چیکار بکنیم ؟ ایا راه حلی وجود داره برای این محدودیت؟
در جواب باید بگیم خوشبختانه بله شما میتونید برای تمامی خرید های این چنینی از پی ام ای شاپ (pmashop.ir) استفاده بکنید و خیالتون راحت باشه.

ممنوعیت خرید گیفت کارت

علت ممنوع شدن فروش گیفت کارت در ایران چیست؟

دلایل مختلفی ممکنه پشت این موضوعات باشه ولی ما اطلاعات دقیقی نداریم و فقط میتونیم احتمالات رو بررسی بکنیم:

کلاه برداری فروشنده های گیفت کارت

ممکنه علت ممنوعیت این محصولات کلاه برداری فروشنده های آن باشد، شاد باورش سخت باشه ولی بعضی فروشنده ها خودشون از کد ها استفاده میکردن و کد های نامعتبر رو به دیگران میفروختن، پس از اون وقتی مشتری انتظار داشت گیفت کارت به حسابش اضافه بشه با ارور مواجه میشد و فروشنده اون گیفت کارت مسئولیت قبول نمیکرد.

قابل استفاده نبودن گیفت کارت در ایران

خیلی از گیفت کارت ها داخل ایران قابل استفاده نبودن و بعضی از خریداران این موضوع رو نمیدونستن و به دلایلی اقدام به خریدش میکردن، پس از اون با پشیمانی کامل متوجه میشدن پولشون دور ریخته شده ولی فروشنده نیز توانایی برگشت دادن رو ندارد چون قابل قبول نیست و کد ها یکبار مصرف هستن.

این از نظر امنیتی مورد قبول نبود که کد فروخته شده برگشت بخوره پس ممکنه بود مشتری احساس کنه سرش کلاه رفته و از فروشنده شاکی بشه.

ارائه خدمات غیر مجاز با گیفت کارت !

این یک جورایی در حد شایعه شاید باشه ولی شنیده شده بعضی افرادی که کارهای غیر قانونی انجام میدادن اقدام به پولشویی با این گیفت کارت ها میکردن به صورتی که خدمات غیر مجاز خودشونو مثل فروش ابزار تغییر ای پی به مشتری ارائه میدادن و بجاش گیفت کارت میگرفتن و به دیگران میفروختن و اینطوری تا حدی دست به پولشویی میزدن که اینکار واقعا غیر قابل توجیه حقیقتا و مشکلات خیلی بزرگ تری به وجود میاره.

مشکلات گیفت کارت گوگل پلی

با این اقدام چه محدودیت هایی به وجود آمده؟

برای مشتریان عادی و گیمر ها مشکلاتی پیش آمده که راه حلش رو بالاتر گفتیم ولی اینجا نیز میخوام بررسی دقیق تر بکنیم.

ببینید ممکنه شما بخواین اقدام به خرید گلد وارتاندر موبایل بکنید که یک بازی کاملا مجاز در سبک جنگ تانکها هستش رو مقداری گلد یا هرچیز دیگه خریداری بکنید، ولی با این محدودیت دیگه نمیشه که خودتون گیفت کارت بخرین و اعمالش کنین، پیس پیشنهاد میکنیم از فروشگاه pmashop.ir خرید خودتونو نهاییی کنید و هر سوالیم که ازشون داشتین بپرسین اونا همیشه پاسخگوی شما هستن مخصوصا در این شرایط سخت.

چه خرید هایی میتونم از این فروشگاه انجام بدم؟

شما میتونید الماس و جم و هر ارز با ارزش و پولی که برای بازی ها هستش رو از این فروشگاه تهیه کنید.

قیمت ها بسیار مناسب هستن و با توجه با قانونی بودن تمامی خرید ها واقعا میشه گفت سرعت عمل خوبی هم دارن.

همچنین شما خرید درون برنامه ای برای اشتراک برنامه ها هم میتونین انجام بدین، یعنی برای خرید اشتراک برنامه ها کافیه که محصول مورد نظرتونو داخل سایتشون پیدا کنید.

نماد اعتماد و تلفن تماس پاسخگوشون نیز یکی از چند عوامل اعتماد ساز هستش .

پشتیبانی تلفنی   دارد
قیمت های مناسب  قیمت ها نسبتا عالین
تنوع محصولات  بسیار بالا و متنوع
نماد اعتماد و درگاه پرداخت بانکی معتبر  نماد اعتماد و درگاه بانکی معتبر دارد

 اگر اطلاعات بیشتری نیاز داشتین بهتره که با خود پی ام ای شاپ در تماس باشین

تلفن تماس پشتیبانی فروشگاه پی ام ای برای خرید های شما و مشاوره : 02634327423

ادرس : البرز،کرج،بلوار باغستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرا خرید گیفت کارت در ایران ممنوع شد" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرا خرید گیفت کارت در ایران ممنوع شد"، کلیک کنید.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید