پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 اسفند 1402 / طلای دست دوم گرمی چند؟

طلا و سکه

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۷ اسفند ۱۴۰۲ / طلای دست دوم گرمی چند؟

به گزارش خبرگزاری آسیاننت، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات هفته دوم اسفند در روند صعودی قرار گرفت و تمام قطعات سکه با رشد قیمت معامله شدند.

روز شنبه پنجم اسفند رشد تقاضا با افزایش قیمت دلار همراه شد و روند صعودی قیمت در بازار فلز زرد را رقم زد. برخی فعالان بازار طلا می گویند که این روند صعودی را معامله گران بزرگی رقم زده اند که در معاملات پشت خطی فعال هستند. آنها معتقدند در حال حاضر بازار طلا و ارز با آرامش همراه است، عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد و نوسانات قیمتی در بازار طبیعی است.

بازیگران بازار ارز برای روزهای آتی، سطوح فعلی قیمت را پیش بینی می کنند و نوسانات قیمت را با تلرانس 100 تا 300 هزار تومانی در نظر می گیرند.

تجارت نیوز نوشت: گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش، بازار طلای جهانی تعطیل است اما در آخرین معامله هفته، کاهش نزدیک به دو دلاری داشته و روی قیمت 2035 دلار معامله شده است.

بیشترین رشد قیمت، سهم سکه بهار شد

سکه امامی، روز شنبه پنجم اسفند با افزایش 172 هزار تومانی با قیمت 33 میلیون و 460 هزار تومانی معامله شد. سکه بهار با رشد 210 هزار تومانی بیشترین افزایش قیمت را در قطعات سکه داشت. این قطعه روی قیمت 31 میلیون و 505 هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است نیم سکه و ربع سکه هر یک با افزایش 100 تومانی به ترتیب با قیمت 18 میلیون و 800 هزار تومان و 11 میلیون و 700 هزار تومان معامله شدند. در نخستین روز هفته سکه گرمی با افزایش 50 هزار تومانی یک پله صعود کرد و در کف کانال 6 میلیون تومانی معامله شد.

حباب سکه در تمام قطعات افزایشی شد

قیمت طلا در شروع معاملات روز شنبه با روند افزایشی بازگشایی شد. هر مثقال طلای 18 عیار افزایش 110 هزار تومانی داشت و با رقم 12 میلیون 417 هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای 18 عیار افزایش 24 هزار و 200 تومانی داشت و روی رقم دو میلیون و 865 هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و 827 هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه تناسب بالایی با روند قیمت داشت و در تمام قطعات افزایشی بود. حباب سکه امامی 36 هزار تومان، سکه بهار 53 هزار تومان، نیم سکه 39 هزار تومان، ربع سکه 70 هزار تومان و سکه گرمی 35 هزار تومان افزایش داشت.

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 اسفند 1402 / طلای دست دوم گرمی چند؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 اسفند 1402 / طلای دست دوم گرمی چند؟"، کلیک کنید.