پلیس امروز با قدرت بیشتر ماموریت خود را انجام می دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ماموریت

پلیس امروز با قدرت بیشتر مأموریت خود را انجام می‌دهد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم سالروز کمیته انقلاب اسلامی گفت: خاطره هایی از انقلاب هستند که از ذهن مردم پاک نمی شود.

وی افزود: اولین نهاد انقلابی که بعد از پیروزی انقلاب تشکیل شد دقیقاً یک روز بعد از پیروزی انقلاب در تاریخ 23 بهمن ماه به دستور حضرت امام ره نهاد کمیته های انقلاب تشکیل شد.

سردار محمدیان گفت: این نهاد از مساجد شروع و گام بعدی در شهرهایی که دارای شهربانی بود و به صورت مشترک امنیت داخلی کشور را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست های نظام در این بود که از تعداد دستگاه کم و فعالیت تخصصی آنها بیشتر شود کمیته، شهربانی، ژاندارمری و پلیس قضایی ادغام شد و تبدیل به نیروی انتظامی و فراجا امروز شد.

سردار محمدیان در پایان گفت: پلیس امروزه با قدرت بیشتر از پیش ماموریت خود را انجام می دهد و اولویت خودش را فراموش نکرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس امروز با قدرت بیشتر ماموریت خود را انجام می دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس امروز با قدرت بیشتر ماموریت خود را انجام می دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.