وقوع زمین لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است

وقوع زمین‌لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است

آسیاننت/سمنان زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی شهرستان سرخه در استان سمنان را لرزاند.

این زمین لرزه ی 4.4 ریشتری حوالی بامداد در شهرستان سرخه و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد.

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژیوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله ساعت 23 و 53 دوشنبه شب 28 اسفند ماه 1402 مناطقی از شهرستان سرخه در استان سمنان را لرزاند.

حسین درخشان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از اعزام تیم های ارزیاب به کانون اصلی زلزله خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع این زمین لرزه دو تیم ارزیاب هلال احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای جنوب شهرستان سرخه اعزام شده اند.

سرپرست هلال احمر استان سمنان با بیان این که خوشبختانه این زمین لرزه هیچ گونه خسارتی نداشت، تصریح کرد: بر اساس گزارش تیم های ارزیاب اعزامی به جنوب سرخه و مناطق جنوبی سمنان، زلزله 4.4 ریشتری هیچ گونه خسارتی نداشته است.

وی یادآوری کرد: هلال احمر سمنان کماکان در تمام شعب و پایگاه ها در آماده باش کامل است.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع زمین لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع زمین لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است"، کلیک کنید.