ورزشگاه کهن تختی خرم آباد میزبان دیدار های لیگ برتر خیبر

ورزشگاه کهن تختی خرم‌آباد میزبان دیدار های لیگ برتر خیبر

به گزارش آسیاننت لرستان ،مهدی تاج در سفر به خرم آباد و در حاشیه اهدا جام قهرمانی لیگ یک به باشگاه خیبر خرم آباد گفت : الزامات ای اف سی جهت صدور مجوز حرفه ای و زیر ساخت های مناسب برای میزبانی در خرم آباد بایستی انجام پذیرد .

وی گفت :با توجه به اینکه ورزشگاه 15خزار نفری خرم آباد به شروع لیگ برتر امسال نمی رسد در صورت رفع برخی موانع وبازبینی در ورزشگاه تختی خرم آباد با نگاه تعاملی ورفع مشکلات اسکوبورد٬ سالن کنفرانس ٬رختکن مهمان و میزبان و…..با تایید ناظران ممتاز ای اف سی و لیگ برتر تا تکمیل و بهسازی ورزشگاه 15هزار نفری خیبر می تواند در ورزشگاه تختی میزبان تیم های لیگ برتر باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: استان لرستان دارای ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال برای موفقیت و درخشش در عرصه رقابت های ملی و بین المللی است.

وی افزود: کسب عنوان قهرمانی تیم با اصالت وقدیمی خیبر در لیگ دسته اول، نشاندهنده و گواه خوبی بر وجود ظرفیت ها و استعدادهای این استان در رشته فوتبال است.

مهدی تاج با اشاره به حضور پرشور هواداران تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی این شهر برای تماشای بازی این تیم با شهر راز شیراز و همچنین مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ آزادگان به خیبر خرم آباد، اظهار داشت: با وجود این جمعیت هواداران، سکوهای ورزشگاه دیگر جایی نداشت وصعود تیم خیبر خرم آباد لیگ برتر فوتبال اتفاق خیلی خوبی بود، همه مردم خوشحال هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزشگاه کهن تختی خرم آباد میزبان دیدار های لیگ برتر خیبر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزشگاه کهن تختی خرم آباد میزبان دیدار های لیگ برتر خیبر"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427