هیاتی ها پویشی برای آزادی «مادران زندانی» راه انداختند

هیأتی‌ها پویشی برای آزادی «مادران زندانی» راه انداختند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عید غدیرخم از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایت داریم در این روز برای شادی دل دیگران باید تلاش کرد. در سال های مختلف هیاتی ها تلاش کردند با راه اندازی پویش های مختلف به گره گشایی در این ایام بپردازند.

 

هیات خدمتگزاران سیدالشهداعلیه السلام تهران هم در همین راستا، همزمان با ایام دهه کرامت و همچنین در پیش بودن عید بزرگ غدیر برای شادی دل خانواده ها، پویش «دست علی به همراهت» را برای آزادی مادران زندانی (جرایم غیرعمد و نقدی)» راه اندازی کرد.

 

خدمتگزاران سیدالشهدا که یک هیات کاملا مردمی است در این طرح بناست با هماهنگی با نهادهای زیربط و با کمک های شما مردم عزیز، مادرانی که به دلیل جرایم غیرعمد و نقدی در زندان هستند و توان لازم برای پرداخت این جرایم را ندارند، با آنلاین و همراهی شما آزاد کرده و به کانون خانواده بازگرداند.

 

برای این منظور علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره شبا IR230550322170002946188001 یا شماره کارت 6274121163923626 به نام میلاد عابدینی مسیول هیات واریز کنند. همچنین افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پویش می توانند با شماره 09369854561 تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیاتی ها پویشی برای آزادی «مادران زندانی» راه انداختند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیاتی ها پویشی برای آزادی «مادران زندانی» راه انداختند"، کلیک کنید.