هوای گرم تا اوایل هفته آینده در اردبیل ماندگار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هوای گرم تا اوایل هفته آینده در اردبیل ماندگار است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز چهارشنبه و فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری با وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در روز جمعه با حاکمیت شرایط پایدار جوی، در کلیه مناطق استان هوای گرم حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: این شرایط تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه پیش بینی می شود طی این روز در شهرستان های اصلاندوز، پارس آباد، بیله سوار و کوثر بیشینه دمای هوا به 36 تا 38 درجه سلسیوس برسد، تصریحط کرد: از این رو توصیه می شود در این مناطق تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از گرمازدگی و در واحدهای گلخانه ای، مرغداری ها و دامدارهای نیز کنترل دمایی اتخاذ شود.

کوهی با بیان اینکه از روز شنبه شاهد کاهش چند درجه ای دمای هوا خواهیم بود، افزود: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای گرم تا اوایل هفته آینده در اردبیل ماندگار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای گرم تا اوایل هفته آینده در اردبیل ماندگار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.