نگاهی به اسپیکر s35 زیلوت

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر s35 زیلوت هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر Zealot s35 را ببینید

یکی از دلایل خاص بودن اسپیکر Zealot s35 طراحی آن است. طراحی این محصول شاید یکی از دلایلی باشد که کاربران به فکر خرید اسپیکر Zelot S35 هستند. البته باید بگوییم که قیمت اسپیکر Zelot S35 و امکاناتی که روی آن یافت می شود قیمت خرید آن را افزایش داد. اگر به فکر خرید این محصول هستید، بد نیست ویژگی های جذاب آن را بدانید.

  • استفاده از سیم و بی سیم
  • دارای بلوتوث 5
  • طرح استوانه ای
  • عملکرد باتری عالی

  • سرعت دانلود بسیار پایین است
  • میانگین عملکرد باتری
  • ضد آب

در ابتدا باید بگوییم که اسپیکر Zealot s35 از طریق کابل به دستگاه های مختلف متصل خواهد شد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که هیچ محدودیتی در استفاده از این محصول نداشته باشید و می توانید به روش های مختلف از آن استفاده کنید. ابعاد این محصول 84*84*180 میلی متر و وزن آن 750 گرم است. شما می توانید این محصول را به راحتی حمل کنید زیرا سنگین نیست و فضای کمی را اشغال می کند. روی این اسپیکر می توانید دکمه های مختلفی پیدا کنید. دکمه های کم و زیاد کردن صدا، روشن و خاموش کردن، پخش موسیقی و حالت بی صدا روی اسپیکر Zealot s35 نصب شده است. ما انتظار داریم یک اسپیکر قابل حمل با چنین ویژگی نیز ضد آب باشد، اما بلندگوی Zealot s35 ضد آب نیست و در محیط های مرطوب و مرطوب دچار مشکل می شود. بنابراین، اگر اسپیکر Zelot s35 را به مسافرت بردید، مراقب باشید که به آن آسیب نرسانید. این محصول دارای بلوتوث 5 می باشد.

بلوتوث 5 نه تنها کیفیت ارتباط خوب با دستگاه های مختلف را فراهم می کند، بلکه موسیقی را با کیفیت خوب پخش می کند. باید گفت این محصول تا 10 متر برد دارد و در آن فاصله می توانید به موسیقی با کیفیتی گوش دهید. قدرت اسپیکر Zealot s35 به 10 وات می رسد و دارای باتری 1800 میلی آمپری است. برای شارژ کامل باتری این محصول به حدود ۲ تا ۳ ساعت زمان نیاز دارید. پس از شارژ کامل، می توانید به مدت 12 ساعت به موسیقی گوش دهید. توجه داشته باشید که هر چه سایز بالاتر باشد، باتری سریعتر تخلیه می شود. بلندگوهای Zealot را با قیمت های مقرون به صرفه از وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر s35 زیلوت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر s35 زیلوت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید