نگاهی به اسپیکر boombox 2

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر boombox 2 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بلندگوهای بوم باکس 2 را بررسی کنید

اسپیکر jbl boombox 2 محصولی بزرگ، قابل حمل و بسیار باکیفیت است که صدایی غنی و بیس غنی تولید می کند. البته لازم به ذکر است که قیمت jbl boombox 2 این محصول را به یکی از گران ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. با این حال، دلایل کافی برای خرید اسپیکر Boombox 2 خواهید داشت و به شما اطلاع می دهید که چرا این محصول ارزش بیشتری دارد. اگر به دنبال محصولی هستید که صدای زیادی تولید کند، می توانید اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 را خریداری کنید. اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 مناسب افرادی است که خواهان یک اسپیکر خوب برای محیط بیرون هستند. مطمئن باشید این محصول شما را ناامید نخواهد کرد.

  • تولید با کیفیت بالا
  • بیس با کیفیت بالا
  • ضد آب
  • همچنین دستگاه های مختلفی از جمله تلفن همراه را عرضه می کند
  • قیمت نسبتا بالا
  • سنگین

طراحی بلندگو JBL boombox 2

اسپیکرهای بوم باکس 2 در دو رنگ مشکی و استتاری راهی بازار شدند. اسپیکر jbl boombox 2 با ابعاد 48.4 x 20.1 x 25.6 میلی متر ساخته شده و تا 5.9 کیلوگرم وزن دارد. وزن این اسپیکر به راحتی نمی تواند آن را حمل کند و به همین دلیل می توان گفت که یک محصول قابل حمل نیست. اسپیکر JBL boombox 2 محصولی سنگین و سنگین به حساب می آید و خوشبختانه دارای دسته است تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.

از ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 می توان به گواهی IPX7 اشاره کرد. این محصول تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاوم خواهد بود. البته توصیه می کنیم هرگز این کار را انجام ندهید. بلوتوث این محصول در زیر آب کار نمی کند. از نظر طراحی نیز باید گفت که اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 همانند مدل قبلی طراحی شده است. این محصول همچنان به صورت استوانه ای ساخته می شود که دارای دسته نیز می باشد. این محصول دارای دو اسپیکر 30 واتی می باشد. همچنین لازم به ذکر است که دو عدد توییتر 8 اینچی برای این محصول در نظر گرفته شده است که 40 وات هستند. یک ووفر 4 اینچی نیز بر روی بلندگوهای JBL boombox 2 تعبیه شده است که محدوده فرکانس این محصول بین 50 تا 20 هرتز می باشد.

روش های مختلف ارتباطی در بلندگوهای بوم باکس 2

دکمه های مختلفی را در بلندگوهای JBL Boombox 2 مشاهده خواهید کرد که شامل دکمه پاور و دکمه بلوتوث، دکمه پخش موسیقی و دکمه صدا است. کتابی برای روش Partyboost برای این محصول در نظر گرفته شده است که امکان اتصال دو اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 را فراهم می کند. همچنین یک چراغ LED روی این محصول تعبیه شده است که وضعیت باتری را نشان می دهد.

یک پورت USB برای شارژ دستگاه هایی مانند تلفن همراه بر روی این محصول موجود است. همچنین یک پورت micro USB برای بلندگوهای JBL boombox 2 در نظر گرفته شده است که در سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی این محصول یک جک 3.5 میلی متری تعبیه شده است تا بتوانید دستگاه را به تلفن همراه یا دیگر پخش کننده های موسیقی متصل کنید.

2 عدد باتری بوم باکس قدرتمند

متأسفانه باید توجه داشت که برای بلندگوهای JBL boombox 2 برنامه خاصی وجود ندارد، بنابراین نمی توانید EQ را تنظیم یا تغییر دهید. این محصول از میکروفون پشتیبانی نمی کند. با توجه به قیمت اسپیکر jbl boombox 2 انتظار داشتیم شاهد این ویژگی ها باشیم. شما می توانید مدل های دیگری را در بازار پیدا کنید که این ویژگی ها را دارند.

هنگام خرید اسپیکر boombox 2 باید توجه داشت که این محصول با بلوتوث 5.1 سازگار است اما فقط از کدک SBC پشتیبانی می کند و از کدک AAC یا Aptx پشتیبانی نمی کند. این مشکل بیش از آنچه ارزش دارد مورد توجه قرار گرفته است. باتری 10000 میلی آمپر ساعتی برای بلندگوی بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 طراحی شده است. این باتری می تواند تا 24 ساعت موسیقی پخش کند. البته باید بگوییم که هر چه صدا بلندتر باشد و بیس را بیشتر کنید زمان کمتری می توانید به موسیقی گوش دهید.

عملکرد JBL boombox 2

همانطور که گفتیم اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 2 صدای فوق العاده ای تولید می کند و باس عالی دارد. بنابراین موسیقی با بیس زیاد با این اسپیکر واقعاً هیجان انگیز و سرگرم کننده می شود. این اسپیکر از نظر حجم تولید واقعا شما را هیجان زده می کند. صدای زیادی از این محصول خارج می شود و حتی در بالاترین ولوم صدای بیس کیفیت صدا را کاهش نمی دهد. این اسپیکر از DSP یا استاندارد پردازش سیگنال دیجیتال استفاده می کند که به این معنی است که با افزایش صدا کیفیت صدا کاهش نمی یابد. عملکرد این اسپیکر در حالت موسیقی عالی است. با این اسپیکر می توانید به هر سبکی گوش دهید و جزئیات را به وضوح خواهید دید. صدا بسیار واضح است و صدای خواننده به وضوح شنیده می شود.

حرف آخر

اگر به دنبال محصولی هستید که برای محیط بیرونی مناسب باشد و به اسپیکری نیاز دارید که صدای بلند و باس زیادی تولید کند، اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Boombox 2 انتخاب مناسبی برای شماست قیمت این محصول را در نظر بگیرید این محصول ضد آب بوده و طراحی زیبایی دارد. این اسپیکر می تواند مهمانی را چندین برابر جذاب تر کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر boombox 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر boombox 2"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید