نگاهی به اسپیکر میکروفون PMB67

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر میکروفون PMB67 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

میکروفون بلندگوی PMB67 را بررسی کنید

میکروفون بازخورد بلندگو Provan PMB67

اگرچه میکروفون ساختار ساده و شفافی دارد، اما می تواند محصولی بسیار هیجان انگیز باشد. به عنوان مثال، میکروفون می تواند یک اسپیکر باشد و یک ویژگی دیگر را در مقابل شما قرار دهد. به همین دلیل میکروفون اسپیکر PMB67 Provan می تواند محصولی بسیار زیبا و جذاب باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست هنگام خرید اسپیکر Provan PMB67 میکروفون باید به این نکته توجه کنید که دو کار و بیشتر انجام می دهد.

  • هم میکروفون هم اسپیکر
  • بسیار سبک
  • دارای بلوتوث 5
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • زمان شارژ طولانی

شما آن را انجام می دهید دکمه هایی که می توانند صدا را کم و زیاد کنند، موسیقی را تغییر دهند و کارهایی از این قبیل انجام دهند. یکی از ویژگی های اسپیکر میکروفون PMB67 این است که می توانید از آن به دو صورت سیمی و بی سیم استفاده کنید. کارت حافظه، پورت های micro USB، AUX و USB بر روی این محصول موجود است که می توان از آنها برای پخش موسیقی استفاده کرد. اسپیکر میکروفون مدل Provan pmb67 دارای ابعاد 78*267 میلی متر و وزن 356 گرم می باشد. شما می توانید این محصول را به راحتی در دست بگیرید و استفاده کنید. البته باید گفت که این محصول جنسی حاوی پلاستیک است و بنابراین وزن بالایی ندارد.

میکروفون بازخورد بلندگو Provan PMB67

این محصول از طریق بلوتوث 5 به دستگاه های مختلف متصل می شود و تا 10 متر برد دارد. برخورداری از بلوتوث 5 باعث می شود این محصول کیفیت ارتباطی عالی داشته باشد و موسیقی با کیفیت بالایی پخش کند. هنگام خرید اسپیکر Provan PMB67 با میکروفون، به خاطر داشته باشید که دارای باتری 120 میلی آمپر ساعتی است. برای شارژ این باتری باید نزدیک به 3 ساعت صبر کنید. پس از شارژ کامل این محصول می توانید به مدت 3 تا 6 ساعت از آن استفاده کنید. اگر از این محصول در حالت بلندگو استفاده کنید، باتری به سرعت خالی می شود. هر چه میزان صدا بیشتر باشد، باتری سریع‌تر تخلیه می‌شود. بد نیست بگوییم میکروفن بلندگو PMB67 Provan از رادیو پشتیبانی می کند.

میکروفون بازخورد بلندگو Provan PMB67

همانطور که گفتیم میکروفون اسپیکر Provan PMB67 دارای ویژگی های زیادی است. این نه تنها یک میکروفون است، بلکه به عنوان یک بلندگو نیز ظاهر می شود. این محصول موسیقی را از فلش مموری و کارت حافظه پخش می کند و از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه و سایر اسپیکرها متصل خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر میکروفون PMB67" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر میکروفون PMB67"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید