نگاهی به اسپیکر سیبراتون SBS717

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر سیبراتون SBS717 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

یکی از عناصری که در هنگام خرید اسپیکر سیبراتون 717 به سرعت توجه کاربر را به خود جلب می کند، ظاهر محصول است. بلندگوی Sibraton 717 دارای طراحی کلاسیک و قدیمی است. این طراحی زیبای کلاسیک خرید این محصول را آسان کرده است. با این حال باید بگوییم که اسپیکر S-BS717 Sibraton تنها به دلیل طراحی خاص خود محبوبیت زیادی ندارد. این محصول علاوه بر دارا بودن امکانات متنوع، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. مجموعه همه این ویژگی ها باعث می شود که بلندگوهای Sibraton 717 ارزش خرید داشته باشند.

  • طراحی کلاسیک و زیبا
  • دارای چراغ های LED
  • قابل استفاده با سیم و بی سیم
  • زمان طولانی شارژ باتری
  • ضد آب

در ابتدا بد نیست در مورد رابطه با این محصول صحبت کنیم. می توانید کارت حافظه و فلش USB را به بلندگوی Sibraton 717 وصل کنید همچنین می توانید کابل خروجی صدا 3.5 میلی متری را وصل کنید و از این کابل استفاده کنید. البته S-BS717 سیبراتون با بلوتوث به دستگاه های مختلفی متصل خواهد شد. در این محصول از بلوتوث 5 استفاده شده است. بلوتوث 5 باعث می شود این محصول کیفیت ارتباطی عالی و برد قابل قبولی داشته باشد. طول این محصول تا 10 متر می باشد و می توانید دستگاه های مختلف را بدون مشکل به آن متصل کنید. تنوع درگاه‌ها و روش‌های اتصال، اسپیکر S-BS717 Sibraton را برای استفاده در موقعیت‌های مختلف عالی کرده است.

ابعاد این محصول 340*110*140 سانتی متر و وزن آن 950 گرم است. اندازه و وزن این محصول باعث شده که برای سفر ایده آل نباشد اما برای حمل آن مشکلی نخواهید داشت. ممکن است فضای زیادی را اشغال کند اما کیفیت خوبی دارد. با توجه به ابعاد این محصول باید آن را روی سطح صاف قرار دهید تا آسیبی نبیند. همچنین لازم به ذکر است که اسپیکر Sibraton SBS717 ضد آب و گرد و غبار نبوده و به همین دلیل برای استفاده در کنار ساحل، رودخانه و استخر مناسب نمی باشد.

یکی از ویژگی هایی که اسپیکرهای Sibraton 717 را عالی جلوه می دهد، نورپردازی LED است. این محصول در هنگام روشن شدن نور زیبایی تولید می کند و این مشکل می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

باتری 1800 میلی آمپری در اسپیکر Sibraton 717 استفاده شده است برای شارژ این مقدار باتری باید تقریباً 4 ساعت صبر کنید. با شارژ کامل باتری می توانید تا 6 ساعت به موسیقی گوش دهید. تابه میزان تولید صدا را 50 درصد عنوان کرد. هر چه میزان صدا را بیشتر کنید، باتری سریع‌تر خالی می‌شود. به گزینه های بیشتری برای خرید بلندگو نیاز دارید؟ صفحه قیمت اسپیکر را در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی دنبال کنید. ما برای شما تخفیف های روزانه داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر سیبراتون SBS717" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر سیبراتون SBS717"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید