نگاهی به اسپیکر تسکو TS 2393

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر تسکو TS 2393 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر Tesco TS 2393 را بررسی کنید

بی سیم تسکو مدل ts2393 را بررسی کنید

این محصول تسکو یکی از بلندگوهای قابل حمل است که ابعاد خوبی دارد و نسبتا سبک است. این ویژگی حمل و نقل Tesco ts2393 را آسان می کند. البته قیمت اسپیکر tsco 2393 افراد زیادی را به خرید این محصول ترغیب کرده است. در مورد ظاهر باید گفت که اسپیکر Tesco TS 2393 محصولی ساده به حساب می آید که جزئیات خاصی در طراحی خود ندارد. محصولی مستطیل شکل که برای ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده و روش های ارتباطی زیادی دارد. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید اسپیکر به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • پشتیبانی از حافظه USB
  • پشتیبانی از کابل AUX
  • قابل استفاده به صورت بی سیم و بی سیم
  • بلوتوث دارد
  • ضد آب
  • سرعت شارژ پایین است

اسپیکر Tesco TS 2393 دارای بلوتوث است که متاسفانه نمی دانیم از کدام نسخه استفاده می کند. اما در تست هایی که با این محصول انجام دادیم متوجه شدیم که اتصال بلوتوث این محصول کیفیت بالایی دارد و برد خوبی دارد. شما می توانید گوشی خود را تا شعاع 10 متری به این اسپیکر متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های یک اسپیکر قابل حمل اندازه و وزن آن است.

بی سیم تسکو مدل ts2393 را بررسی کنید

هر چه سبک تر باشد حمل آن آسان تر است و هر چه راحت تر باشد، حجم آن کمتر می شود. ابعاد اسپیکر تسکو TS 2393 69 در 9 در 206 میلی متر و وزن آن 678 گرم است. به راحتی می توانید این محصول را در کیف خود قرار داده و به راحتی حمل کنید. وزن این محصول باعث می شود که اصلا تمایلی به حمل آن نداشته باشید.

اسپیکر تسکو دارای باتری 1500 میلی آمپر ساعتی است و گفته می شود می تواند تا 6 ساعت موسیقی پخش کند. البته هر چه میزان صدا را بیشتر کنید مصرف باتری بیشتر و زمان کمتری می توانید به موسیقی گوش دهید. قدرت این محصول 10 وات است و می تواند از روی کارت حافظه و فلش موسیقی پخش کند. مدل اسپیکر بی سیم Tesco ts2393 حتی می تواند رادیو پخش کند. وجود میکروفون به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را به این محصول متصل کرده و به تماس های دریافتی پاسخ دهید.

بی سیم تسکو مدل ts2393 را بررسی کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر تسکو TS 2393" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر تسکو TS 2393"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427