نگاهی به اسپیکر بلوتوث سیبراتون S-BS712

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر بلوتوث سیبراتون S-BS712 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث Sibraton S-BS712 را بررسی کنید

اسپیکر Sibraton S-BS712 از آن دسته محصولاتی است که طراحی جذاب و تا حدودی کلاسیک دارد. ظاهر اسپیکر سیبراتون S-BS712 مشابه رکورد قدیمی است و به همین دلیل افراد زیادی این محصول را خریداری می کنند. اگر به دنبال محصولی هستید که طراحی کلاسیک داشته باشد، اما ویژگی های جدید و پیشرفته ای را ارائه دهد، اسپیکر SBS712 انتخاب خوبی خواهد بود. همانطور که گفتیم این محصول از ویژگی های جدیدی بهره می برد. شما با محصولی روبرو هستید که دارای بلوتوث است، از کارت حافظه و USB پشتیبانی می کند و بسیار بادوام ساخته شده است. اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوث را دارید می توانید از تمامی محصولات فروشگاه های معتبر اینترنتی دیدن کنید.

  • طراحی کلاسیک و زیبا
  • کیفیت بالا
  • قابل استفاده با سیم و بی سیم
  • پشتیبانی از USB و کارت حافظه
  • زمان طولانی شارژ باتری
  • ضد آب
  • وزن سنگین

در ابتدا بد نیست در مورد رابطه با این محصول صحبت کنیم. اسپیکر بلوتوث Sibraton S-BS712 از کارت حافظه و فلش USB پشتیبانی می کند. همچنین می توانید کابل خروجی صدا 3.5 میلی متری را وصل کرده و از این کابل استفاده کنید. این اسپیکر را می توان به راحتی به تلفن همراه، کامپیوتر و سایر دستگاه ها در حالت سیمی و بی سیم متصل کرد. اسپیکر Sibraton S-BS712 از بلوتوث 5 بهره می برد. بلوتوث 5 باعث می شود این محصول کیفیت ارتباطی عالی و برد قابل قبولی داشته باشد. طول این محصول تا 10 متر می باشد و می توانید دستگاه های مختلف را بدون مشکل به آن متصل کنید. تنوع پورت ها و روش های اتصال، اسپیکر SBS712 را برای استفاده در موقعیت های مختلف عالی کرده است.

ابعاد این محصول 248*145*177 میلی متر و وزن آن 1.02 کیلوگرم است. اندازه و وزن این محصول باعث شده که برای سفر ایده آل نباشد اما برای حمل آن مشکلی نخواهید داشت. ممکن است فضای زیادی را اشغال کند اما کیفیت خوبی دارد. با توجه به ابعاد این محصول باید آن را روی سطح صاف قرار دهید تا آسیبی نبیند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. برای ساخت اسپیکر SBS712 از پلاستیک بسیار سخت استفاده شده است که آن را بسیار مستحکم کرده است. این اسپیکر SBS712 دارای نمایشگر LED و صفحه نمایشی است که وضعیت اسپیکر را در تنظیمات مختلف نشان می دهد.

یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی در اسپیکر بلوتوث Sibraton S-BS712 استفاده شده است. سرعت شارژ بلوتوث Sibraton S-BS712 خیلی سریع نیست و باید چند ساعت صبر کنید تا پاسخ دهد. در صورت پر بودن این اسپیکر می توانید به مدت شش ساعت با صدای 50 درصد به موسیقی گوش دهید. توجه داشته باشید که هر چه میزان صدا را بیشتر کنید، باتری بیشتر مصرف می‌شود و ساعت‌های کمتری می‌توانید به موسیقی گوش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر بلوتوث سیبراتون S-BS712" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر بلوتوث سیبراتون S-BS712"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید