نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb4111

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb4111 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4111 را بررسی کنید

بررسی بلندگو Provan psb4111

اسپیکر Provan 4111 از آن دسته محصولاتی است که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شاید در نگاه اول قیمت اسپیکر psb4111 یک انتخاب عالی برای خرید باشد; اما در هنگام خرید اسپیکر Provan psb4111 باید ویژگی های آن را بدانید. اسپیکر Provan psb4111 به صورت سیمی و بی سیم قابل استفاده است و این امکان را به شما می دهد تا در شرایط مختلف از این محصول استفاده کنید.

  • وزن کم
  • مقاوم در برابر پاشش آب
  • ارتباط بی سیم و سیمی
  • عملکرد باتری خیلی قوی نیست
  • زمان تغذیه طولانی است

اسپیکر PSB4111 از کارت های حافظه و USB و همچنین پورت های AUX و micro USB پشتیبانی می کند. این محصول خیلی سنگین نیست. اسپیکر Provan 4111 تنها 485 گرم وزن دارد، بنابراین می توانید به راحتی آن را حمل کنید. البته این محصول ابعاد بزرگی ندارد و به راحتی در مکان های مختلف و حتی در کیف قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های بلوتوث قابل حمل Provan psb4111 گواهینامه IPX4 است. این گواهی باعث شده است که اسپیکر Provan psb4111 مقاومت خوبی در برابر نشت آب داشته باشد. البته باید توجه داشته باشیم که این محصول را مستقیماً در آب قرار ندهیم.

بررسی بلندگو Provan psb4111

در هنگام خرید اسپیکر Provan psb4111 باید این نکته را در نظر بگیرید که این محصول نقش میکروفون را نیز ایفا می کند. در واقع می توانید گوشی خود را از طریق بلوتوث به این محصول متصل کرده و به تماس های دریافتی پاسخ دهید. چند چراغ LED روی این محصول تعبیه شده است تا ظرفیت باتری باقی مانده را نشان دهد.

اسپیکر Provan از طریق بلوتوث 5 به دستگاه های مختلف متصل می شود بلوتوث 5 کیفیت ارتباطی بسیار خوبی را برای این محصول فراهم کرده است. باید توجه داشته باشیم که محدوده فرکانس این اسپیکر بین 50 هرتز تا 20000 هرتز می باشد. توان این محصول تا 10 وات می باشد. در واقع این محصول دارای دو بلندگوی 5 واتی می باشد. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی برای اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4111 طراحی شده است. اگر صدای این اسپیکر را روی 80 درصد قرار دهید، می توانید بین 4 تا 5 ساعت به موسیقی گوش دهید. اگر صدا را روی 100% تنظیم کنید، مدت زمان گوش دادن به موسیقی کاهش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb4111" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb4111"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید