نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb 4110

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb 4110 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan psb 4110 را بررسی کنید

اسپیکر PSB4110 یکی از محصولات مقرون به صرفه شرکت پروان است که امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هنگام خرید یک اسپیکر قابل حمل باید به اندازه و وزن آن توجه ویژه ای داشته باشید. هنگام خرید اسپیکر Provan psb 4110 باید این دو ویژگی را در نظر داشته باشید. اسپیکر بلوتوث پروان مدل psb 4110 در ابعاد 101*99*221 میلی متر و وزن 605 گرم می باشد. چنین ابعاد و وزنی باعث می شد تا بلندگوی بلوتوث پرتابل Provan psb 4110 به راحتی حمل و به مکان های مختلف منتقل شود. قیمت بلندگوهای ProOne را در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

  • مقاوم در برابر چکیدن آب
  • حجم مناسب تولید کنید
  • زیاد سازنده نیست
  • عملکرد باتری خیلی قوی نیست

این اسپیکر شکل استوانه ای دارد و به راحتی روی میز یا سطوح مختلف قرار می گیرد. وزنش زیاد نیست به راحتی می توانید این اسپایکر را در جیب خود قرار دهید و آن را در هر جایی با خود ببرید. از دیگر ویژگی های خوب اسپیکر PSB4110 می توان به اتصال این محصول به دستگاه های مختلف سیمی و بی سیم اشاره کرد. سایر ویژگی های هیجان انگیز و سرگرم کننده Provan psb 4110 از پورت کارت حافظه، پورت micro USB، پورت USB و پورت AUX پشتیبانی می کند. این اسپیکر می تواند موسیقی مورد علاقه شما را به روش های مختلف پخش کند.

می توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. این محصول از بلوتوث 5 پشتیبانی می کند و تا 10 متر برد دارد. اسپیکر بلوتوث پروان مدل psb 4110 از گواهی IPX4 بهره می برد و به همین دلیل در برابر پاشیدن آب مقاومت خوبی دارد. البته باید در نظر داشته باشید که این اسپیکر در برابر پاشش مستقیم آب مقاومت نمی کند و قطعا آسیب می بیند. اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB 4110 از دو بلندگو تشکیل شده است که خروجی ترکیبی 10 وات دارند. محدوده فرکانس این بلندگوها بین 50 هرتز تا 20 هزار هرتز است. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی برای بلندگوی بلوتوث قابل حمل Provan PSB 4110 استفاده می شود. این ظرفیت باتری به این معنی است که اگر صدا را روی 50% تنظیم کنید، می توانید تا 2 ساعت موسیقی پخش کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb 4110" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل psb 4110"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید