نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot s40 را بررسی کنید

اسپیکر Zelot S40 را بررسی کنید

اسپیکر Zelot S40 نه تنها طراحی جذاب و کلاسیکی دارد، بلکه ویژگی های جالبی را نیز ارائه می دهد. قیمت اسپیکر Zelot s40 یکی از دلایلی است که ممکن است شما را برای خرید این محصول جذب کند; اما زمانی که به اثربخشی این محصول پی ببرید قیمت آن ارزشش را پیدا می کند. همچنین می توانید برای مشاهده قیمت و خرید اسپیکر به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

  • مقاوم در برابر قطرات آب و گرد و غبار
  • استفاده از سیم و بی سیم
  • دارای بلوتوث 5
  • سرعت بالا
  • میانگین عملکرد باتری

در ابتدا باید بگوییم که اسپیکر Zealot s40 از طریق کابل به دستگاه های مختلف متصل خواهد شد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که هیچ محدودیتی در استفاده از این محصول نداشته باشید و می توانید به روش های مختلف از آن استفاده کنید. ابعاد این محصول 9*8.8*20 سانتی متر و وزن آن 720 گرم است. این محصول را می توانید به راحتی حمل کنید زیرا سنگین نیست و فضای کمی را اشغال می کند.

اسپیکر Zelot S40 را بررسی کنید

یکی دیگر از ویژگی هایی که اسپیکر بلوتوث S40 را به یک خرید عالی تبدیل می کند، مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار است. البته نباید این محصول را در آب مستقیم قرار دهید زیرا آب مستقیم به آن آسیب می رساند. این محصول دارای بلوتوث 5 است. بلوتوث 5 نه تنها کیفیت ارتباط خوبی با دستگاه های مختلف را فراهم می کند، بلکه موسیقی را با کیفیت خوب پخش می کند. باید گفت که این محصول تا 10 متر برد دارد و در آن فاصله می توانید به موسیقی با کیفیتی گوش دهید.

اسپیکر Zealot s40 دارای توان 10 وات و باتری 1800 میلی آمپری است. برای شارژ کامل باتری این محصول به حدود 4 ساعت زمان نیاز دارید. پس از شارژ کامل، می توانید به مدت 3 تا 6 ساعت به موسیقی گوش دهید. توجه داشته باشید که هرچه اندازه آن بیشتر باشد، باتری سریعتر تخلیه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید