نگاهی به اسپیکر آکو Enjoy

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر آکو Enjoy هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بلندگوهای Ako Enjoy را بررسی کنید

مروری بر مدل های بلندگو بلوتوث Ako لذت ببرید

مطمئناً با یکی از بی نظیرترین اسپیکرهای موجود در بازار سر و کار دارید. اسپیکر بلوتوث اکو مدل Enjoy یکی از محصولات ایجاد کننده امواج رادیویی است. این میزان خلاقیت و کیفیت با نگاهی به قیمت اسپیکر مدل Aco Enjoy بیشتر خود را نشان می دهد. Ako Enjoy یکی از شیک‌ترین، جمع‌وجور و سبک‌ترین بلندگوهای بلوتوث قابل حمل موجود در بازار است.

  • ابعاد بسیار کوچک است
  • وزنش خیلی سبکه
  • هندزفری بلوتوث وجود دارد
  • از بلوتوث 5.1 لذت ببرید
  • سرعت مناسب
  • ضدآب

عملکرد و طراحی

در ابتدا باید اشاره کنیم که اسپیکر بلوتوث آکو مدل Enjoy با ابعاد 95*50*50 میلی متر ساخته شده و تنها 145 گرم وزن دارد. چنین ابعاد و وزنی این محصول را به یکی از سبک ترین و کوچک ترین اسپیکرهای قابل حمل موجود در بازار تبدیل کرده است. شما به راحتی می توانید این محصول را بدون اینکه متوجه شوید آن را همراه خود دارید حمل کنید. از طرفی فضای بسیار کمی را اشغال می کند که باعث می شود به راحتی در هر مکانی جا شود. طراحی قطعا یکی از بخش های جذاب این محصول است.

مروری بر مدل های بلندگو بلوتوث Ako لذت ببرید

یکی دیگر از مواردی که اسپیکر Ako Enjoy را به محصولی شگفت انگیز تبدیل کرد و بسیار کارآمد شد، قابلیت هندزفری بلوتوث است. برای دسترسی به هندزفری بلوتوث، کافی است بالای بلندگوی Ako Enjoy را باز کنید. هر زمان که نیاز به گوش دادن به صدای خود احساس کردید، می توانید از افسا استفاده کنید. این هدفون کیفیت ساخت خوبی دارد و به خوبی در گوش قرار می گیرد. البته از نظر عملکرد به تراشه های رده بالاتر بازار نمی رسند، اما دیدن آنها در این محصول خوشحال کننده است.

مروری بر مدل های بلندگو بلوتوث Ako لذت ببرید

از دیگر ویژگی های مدل اسپیکر بلوتوث Ako Enjoy می توان گفت که بلوتوث 5.1 دارد. بلوتوث 5.1 سرعت اتصال بالایی با محصولات مختلف از جمله تلفن همراه و لپ تاپ دارد. همچنین این نسخه از بلوتوث کیفیت خوبی برای پخش موسیقی دارد و از فرمت های مختلف پشتیبانی می کند. برد عملکرد بلوتوث اسپیکر بلوتوث آکو در مدل Enjoy تا 10 تا 15 متر می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر آکو Enjoy" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر آکو Enjoy"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید