نقد و بررسی گلکسی واچ ۵

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی گلکسی واچ ۵ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

گلکسی

بررسی گلکسی واچ 5

در دنیای ساعت های هوشمند، Samsung Galaxy Watch 5 یکی از بهترین ساعت های اندرویدی است که می توانید در حال حاضر بخرید. باتری بزرگ تر، طراحی بادوام تر و سنسور دما به مدل سال گذشته اضافه شده اند. لازم به ذکر است که گلکسی واچ 5 33.5 گرم وزن دارد و دارای باتری لیتیوم یونی و صفحه نمایش دایره ای Super AMOLED است.

با بررسی ویژگی ها و قیمت گلکسی واچ 5 شروع می کنیم.

مشخصات و قیمت ها را برای سایزهای دیگر ببینید: ساعت هوشمند 40 میلی متری Samsung Galaxy Watch5

قیمت گلکسی واچ 5

همانطور که می دانید سامسونگ یکی از معروف ترین شرکت ها در تولید محصولات هوشمند است و قیمت ساعت سامسونگ واچ 5 تاثیری در این امر ندارد. حال سوال اینجاست که قیمت ساعت 5 سامسونگ چقدر برآورد شده است. بد نیست بدانید قیمت گلکسی واچ 5 با توجه به ویژگی هایی که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد، در بازار بین المللی حدود 279 دلار قیمت دارد اما همانطور که می دانید با شرایط بازار و تحریم های موجود. قیمت گلکسی واچ 5 44 میلی متری در بازار ایران یک عدد نخواهد بود.

طراحی ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5

Samsung Galaxy Watch 5 دارای صفحه نمایش تخت ساخته شده از کریستال یاقوت کبود است. همانطور که انگشت خود را در اطراف قاب حرکت می دهید، بدنه فلزی و همچنین برجستگی ها را احساس خواهید کرد. در هر صورت وزن سبک و بند سیلیکونی ساعت سامسونگ واچ 5 روی مچ دست حس خوبی را به کاربر القا می کند.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 با نسل قبلی متفاوت است اما قسمت پایینی ساعت بهتر روی مچ می نشیند که حس بهتری در کاربر ایجاد می کند. بزرگترین تغییر در ظاهر این ساعت هوشمند سامسونگ عدم ​​وجود یک قاب چرخان فیزیکی است که از زمان عرضه مدل اصلی در سال 2018 یکی از اصلی ترین اجزای خط گلکسی واچ بوده است. در عوض، Galaxy Watch 5 از یک قاب مبتنی بر نرم افزار استفاده می کند. و دو دکمه در کناره ساعت.

از نظر طراحی، چیز زیادی وجود ندارد که Samsung Watch 5 را از مدل قبلی خود متمایز کند. Galaxy Watch 5 از رابط کاربری خود سامسونگ استفاده می کند و شامل برنامه های Google مانند YouTube Music، Google Maps، Google Wallet و Google Assistant می شود، اما حتی برنامه های Google و شخص ثالث نیز از طریق Play Store، Samsung Galaxy Watch 5 در دسترس هستند. با استفاده بهتر از سنسورهای سلامتی مانند نوار قلب، کارایی بیشتری را در کنار گوشی سامسونگ نشان می دهد. بنابراین، گلکسی واچ 5 با وجود اندروید بودن، همچنان سازگاری بیشتری با دستگاه های سامسونگ دارد.

باتری Galaxy Watch 5 44mm

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی واچ 5 تا 40 ساعت عمر باتری دارد، یعنی زمانی که حالت هواپیما روشن است، اعلان ها و تماس ها را دریافت نمی کند و از آن به عنوان یک ساعت آنالوگ استفاده می کند. سامسونگ به جای همه ویژگی های جدید، همیشه روی بهبود عمر باتری تمرکز کرده است. با تکیه بر ظرفیت سال گذشته، ساعت هوشمند Samsung Watch 5 با نام R910 ظرفیت باتری را به 410 میلی آمپر ساعت افزایش می دهد.

شکل ساعت سامسونگ 5 44 میلی متر

  • ظرفیت باتری شما را شگفت زده خواهد کرد

ساعت هوشمند متناسب با سبک زندگی شما! ساعت سامسونگ R910 دارای باتری بزرگتر و بادوام تری است، بنابراین می توانید بدون نگرانی آن را روی مچ دست خود ببندید. البته شارژدهی زیادی دارد و با چند دقیقه شارژ می توان چندین ساعت از آن استفاده کرد.

  • برنامه باروری خود را با Glow دنبال کنید

از مزایای Glow لذت ببرید، برنامه ای که به شما کمک می کند چرخه قاعدگی خود را از طریق ساعت R910 خود پیگیری کنید. این برنامه برای پیش بینی پنجره باروری، روز تخمک گذاری و چرخه قاعدگی با استفاده از داده هایی که در دفتر خاطرات روزانه خود وارد می کنید و مشاهده تاریخچه چرخه شما برای ارائه اطلاعات دقیق زمان طراحی شده است. زنان می توانند به راحتی از طریق اپلیکیشن Samsung Health به تمامی اطلاعات سلامت خود دسترسی داشته باشند.

  • بدن خود را بهتر بشناسید

Watch 5 فقط یک ردیاب تناسب اندام نیست، بلکه یک ساعت با ویژگی های منحصر به فرد است. ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 دیدی جامع و معنادار از سلامت، نظارت بر خواب و ترکیب بدن شما ارائه می دهد. هرچه بیشتر از Galaxy Watch 5 خود استفاده کنید، بازخورد شما ارزشمندتر می شود و تجزیه و تحلیل بدن شما پیشرفته تر می شود.

  • این به شما کمک می کند تا به اهداف خود برای کنترل خواب برسید

خواب خود را با ردیاب خواب پیشرفته در ساعت هوشمند 44 میلی متری Samsung Galaxy Watch5 پیگیری کنید. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که مراحل مختلف خواب شما را در زمان استراحت تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس کیفیت خواب به شما امتیاز می دهد. برنامه Health در Samsung Watch 5 به شما امکان می دهد اطلاعات پیشرفته ای مانند سطح اکسیژن خون، دمای پوست و حتی کالری سوزانده شده را مشاهده کنید.

  • مراقب تو باش

گلکسی واچ 5 44 میلی متری دارای ویژگی های بهداشتی پیشرفته ای مانند نظارت بر ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون است. همچنین ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 به گونه ای طراحی شده است که سقوط شدید ناگهانی را تشخیص دهد و در صورت لزوم به مخاطبین انتخاب شده برای محافظت از جان شما اطلاع دهد.

  • با هم، رویاها به حقیقت می پیوندند

از قدرت جهان کهکشان استفاده کنید. Samsung Galaxy Watch 5 و تلفن گلکسی شما با هم کار می کنند. داده های ساعت را به راحتی به تلفن گلکسی خود منتقل کنید یا Galaxy Watch Series 5 خود را با صفحه ساعت قابل تنظیمی که با پس زمینه یا لباس روز شما مطابقت دارد شخصی سازی کنید.

بررسی قیمت خرید گلکسی واچ 5

همانطور که گفته شد، Samsung Watch 5 یک ساعت هوشمند عالی است که بر روی نرم افزار عالی کار می کند، با ساخت عالی و عمر باتری قوی همه در یک ساعت. گلکسی واچ 5 هم به عنوان یک ساعت هوشمند معمولی و هم به عنوان یک ساعت تناسب اندام به خوبی کار می کند. نظر شما در مورد آن چیست؟ به نظر شما قیمت این ساعت چقدر است؟

نقد و بررسی گلکسی واچ ۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گلکسی واچ ۵" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گلکسی واچ ۵"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید