نقد و بررسی ساعت Mibro GS

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت Mibro GS و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت Mibro GS

ساعت Mibro GS دارای ویژگی هایی است که در چنین دستگاه ارزان قیمتی به سختی پیدا می شود. همچنین سازگاری با سیستم عامل های اندروید و iOS این ساعت را به انتخاب خوبی برای خرید تبدیل کرده است. ساعت هوشمند Mibro مدل GS از آن دسته ساعت هایی است که می توان از آن برای انجام بسیاری از وظایف و نظارت بر پارامترهای مختلف سلامت استفاده کرد. با نگاهی به ظاهر این ساعت می توان گفت که قیمت Mibro GS بسیار مناسب است.

قیمت میبرو جی اس

این ساعت دارای امکانات متنوع و ارزشمند نیز می باشد و قیمت ساعت هوشمند Mibro Watch GS در بازار جهانی حدود 50 دلار است. البته یکی از معیارهایی که تعیین می کند قیمت Mibro GS مناسب است یا خیر، مشخصات و ویژگی هایی است که این محصول را از همتایان خود متمایز می کند. اگر می خواهید آن را بررسی کنید و این محصول را با مدل های دیگر مقایسه کنید، می توانید به صفحه ساعت هوشمند شیائومی در وب سایت محصول 19 مراجعه کنید.

باتری ساعت هوشمند واچ مدل GS

باتری یکی از مهم ترین اجزای ساعت است و ساعت هوشمند Mibro GS با باتری 450 میلی آمپری یکی از بهترین ها در این رنج قیمتی به حساب می آید. همه چیز به تعداد ویژگی هایی که استفاده می کنید بستگی دارد. ساعت با شارژر مغناطیسی شارژ می شود که ویژگی خوبی برای ساعت Mibro GS است.

طراحی ساعت Mibro GS

ساعت هوشمند Mibro GS دارای طراحی گرد با فریم فلزی است که ظاهر یک ساعت لوکس را به آن بخشیده است. دو دکمه فیزیکی برای دسترسی به صفحه اصلی و حالت تمرین هستند. به طور کلی بدنه ساعت باریک و سبک 56.5 گرمی Mibro GS از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا با اندازه 46.5 میلی متر و ضخامت 11.8 میلی متر ساخته شده است. بند یکی از موارد مهم برای تکمیل ظاهر ساعت به طور کلی است، به همین دلیل در طراحی این بند ساعت از سیلیکون استفاده شده است.

ویژگی های Mibro GS

وقتی صحبت از سلامت و نظارت روزانه بر سلامتی به میان می آید، Mibro بسیار خوب است. مدل ساعت هوشمند Watch GS دارای تراشه داخلی دو هسته ای و سیستم پردازش تصویر 2.5 بعدی برای سرعت پاسخگویی سریع و پردازش اطلاعات است و از رام 128 مگابایتی پشتیبانی می کند. از نظر سلامتی، این دستگاه دارای حسگر اپتیکال ضربان قلب است و به نتایج خوبی معروف است و به شما در حفظ سلامتی کمک می کند. اگر به دنبال یک ساعت تناسب اندام هستید، Mibro GS شریک خوبی است که از حسگرها برای نظارت بر بدن شما کمک می کند.

70 حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، شنا، نشستن، پیاده روی و غیره وجود دارد. علاوه بر ویژگی های تناسب اندام، برای بهبود تناسب اندام قلبی عروقی، ضربان قلب و نظارت بر فشار خون در ساعت هوشمند Xiaomi Mibro Watch، همیشه نظارت بر فشار خون و نظارت بر سطح اکسیژن خون خواهید داشت.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Mibro GS

قابل توجه ترین پیشرفت در ساعت های هوشمند صفحه نمایش است که صفحه نمایش 1.42 اینچی Mibro's Watch GS را کاملاً جذاب می کند. این صفحه نمایش از یک پنل استاندارد TFT به یک پنل AMOLED ارتقا یافته است تا محتوای بهتری را نمایش دهد. جزئیات و وضوح بالا با نرخ رفرش بالا آن را به یکی از بهترین نمایشگرهای این رده از نظر اندازه و وضوح تبدیل کرده است، حتی دقت رنگ و روشنایی ساعت Mibro GS نیز بسیار خوب است.

هنگامی که از این مدل استفاده می کنید، بهترین تجربه ای را که می توانید با یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه داشته باشید، به شما داده می شود. همچنین چه بخواهید اعلان ها را بخوانید یا وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید، نیازی نیست گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید، می توانید به راحتی از Mibro Watch GS استفاده کنید. این نمایشگر همچنین ویژگی نمایشگر همیشه روشن را ارائه می دهد.

مشخصات ساعت هوشمند Meibro JS

ساعت هوشمند Mibro GS شیائومی دارای بلوتوث نسخه 5.1 می باشد و در تماس با مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا سریع ترین و پایدارترین است و این نسخه با اندروید 5.0 به بالا و یا iOS 10.0 به بالا سازگار است. اپلیکیشن Mibro Fit پلی بین ساعت و گوشی هوشمند شماست. مانند بسیاری از ساعت های هوشمند، ساعت Mibro GS دارای یک تراشه GPS پیشرفته داخلی است که به شما امکان می دهد فعالیت های خارج از منزل مانند مسافت طی شده، مسیری که در حال سفر هستید و موقعیت مکانی خود را با مختصات دقیق با کمک سیستم GPS ردیابی کنید. 4. آهنگ دیگر. ساعت هوشمند Mibro GS شیائومی با درجه ضد آب 5ATM تا عمق 50 متری آب مقاوم است و برای شناگران و علاقه مندان به ورزش های آبی مناسب است.

بررسی قیمت خرید ساعت Mibro GS

ویژگی های مختلف از جمله دوربین دیجیتال و مدیریت موسیقی، ساعت زنگ دار، تایمر، کرونومتر، نمایشگر آب و هوا، حالت مزاحم نشوید و بهینه سازی OTA باعث می شود ساعت مارانی به فکر خرید Mibro GS باشد. این ساعت علاوه بر موقعیت یابی GPS+Beidou و GPS+Glonass دارای حسگر اپتیکال ضربان قلب، SpO2 و شتاب سنج است. با بهترین طراحی، صفحه نمایش زیبا و ویژگی های کامل، ساعت Mibro JS همه چیز را برای تبدیل شدن به بهترین ساعت هوشمند با بودجه در سال 2022 دارد.

مزایای ساعت Mibro GS

  • بسیار مقرون به صرفه
  • کیفیت ساخت قوی و طراحی زیبا
  • صفحه نمایش روشن و شفاف
  • 70 راه برای ورزش
  • عمر باتری خوب
  • استاندارد ضد آب 5ATM
  • موقعیت یابی ماهواره ای GPS

معایب مدل Maybro Watch GS

  • داده های ورزشی محدود
  • بدون اسپیکر و میکروفون
  • رابط کاربری نه چندان قوی

نقد و بررسی ساعت Mibro GS

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت Mibro GS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت Mibro GS"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427