نقد و بررسی ساعت Amazfit GTS 2

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت Amazfit GTS 2 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

نقد و بررسی ساعت Amazfit GTS 2

این شرکت در تولید ساعت آمازفیت GTS 2، طراحی ساعت هوشمند مربعی را با هدف کیفیت و کاربری بهتر بهبود بخشید و آن را به ساعت هوشمند بهتری نسبت به نسل قبل تبدیل کرد. اگر یک ساعت هوشمند با طراحی مربعی جذاب می خواهید که به عنوان یک ردیاب تناسب اندام مناسب عمل کند، حتما باید ساعت Amizfit GTS 2 را در نظر بگیرید. Huami با حفظ صفحه نمایش AMOLED شفاف و با کیفیت، ظاهر Amazfit GTS 2 را نیز بهبود بخشیده و آن را در یک قاب ساعت آلومینیومی و پلاستیکی قرار داده است. ساعت مقرون به صرفه Amazfit GTS 2 تا عمق 50 متری آب مقاوم است و دارای بند قابل تعویض با عرض 20 میلی متر است. امکان برقراری تماس با کیفیت از طریق بلوتوث نیز وجود دارد و از دو دستیار هوشمند Amazon Alexa و دستیار صوتی آفلاین Huami در Amizfit GTS 2 استفاده شده است.

توضیحات و قیمت سایر ظرفیت ها را مشاهده کنید: ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini, Amazfit GTS 2e

قبل از شروع بررسی شخصی، می توانید با نگاهی به ساعت های هوشمند بیشتر در مورد این نوع گجت ها بیاموزید و سپس آنها را بهتر مقایسه کنید..

طراحی Amazfit GTS 2

در طراحی ساعت Amazfit GTS 2 Sport، صفحه نمایش 1.65 اینچی AMOLED با رزولوشن 348×442 پیکسل وجود دارد. ساعت Amifit GTS 2 با وزن 24.7 گرم بسیار سبک و راحت برای استفاده در تمرین و حتی در شب می باشد. ساعت GTS 2 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و صفحه نمایش با شیشه سه بعدی پوشانده شده است که به خوبی با لبه های ساعت ترکیب می شود و تجربه اسکرول و وبگردی بی نظیری را به کاربر می دهد.

در سمت چپ ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2 یک اسپیکر و در سمت راست دکمه هایی برای استفاده بهتر و بازکردن قفل ساعت هوشمند تعبیه شده است، به منوی قبلی برگردید و صفحه را بچرخانید. مانند بسیاری دیگر از ساعت های هوشمند آمازفیت، این دکمه ها راهی برای دسترسی به تمام ویژگی ها هستند.

پنل پشتی ساعت Amazfit GTS 2 از پلاستیک ساخته شده است و پشت ساعت Amazfit GTS 2 ایستگاه شارژ، سنسور SpO2 و سنسور بیولوژیکی BioTracker 2 PPG قرار دارد. روی صفحه ای با ارتفاع کم قرار می گیرند که علاوه بر کمک به تمیز شدن ساعت در طول زمان، در اندازه گیری دقت سنسور نیز موثر است. Amazfit GTS 2 همچنین در برابر آب 5ATM مقاوم است، به این معنی که نیازی نیست هنگام شنا یا دوش گرفتن آن را از مچ خود خارج کنید.

قیمت Amazfit GTS 2

نگهبانساعت Amazfit GTS 2 در بازار جهانی حدود 100 دلار تخمین زده می شود و با توجه به قابلیت های Amazfit GTS 2 می توان قیمت آن را ارزشمند دانست و از این رو خرید Amazfit GTS 2 تصمیمی منطقی به نظر می رسد. با تغییر قیمت دلار می توانید با توجه به نرخ روز قیمت ساعت GTS 2 را در صفحه ساعت هوشمند شیائومی دنبال کنید.

ویژگی ها و عملکرد ساعت Amizfit GTS 2

ساعت هوشمند GTS 2 قابلیت اتصال به هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد و یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار به حساب می آید. Amazfit GTS 2 با نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس، یادآوری بی تحرک و حالت ورزش بیش از 90 گزینه مناسبی برای خرید به نظر می رسد. علاوه بر این، ساعت شیائومی GTS 2 با کنترل موسیقی، پیش بینی آب و هوا، یاب تلفن، فشارسنج، قطب نما، GPS، کرونومتر، تایمر و همچنین حافظه داخلی و کنترل 3 گیگابایتی عرضه می شود.

اگرچه امکان کنترل دوربین از طریق ساعت Amizfit GTS 2 وجود ندارد، اما با میکروفون روی برد، امکان پاسخگویی به تماس از طریق بلوتوث وجود داشت. ساعت Amazfit GTS 2 از بیش از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می کند که در 12 دسته (دویدن و پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، ورزش در فضای باز، ورزش های داخل سالن، رقص، هنرهای رزمی، ورزش های فوتبال، ورزش های آبی، ورزش های زمستانی، ورزش های تفریحی و دیگران ).

ساعت هوشمند شیائومی GTS 2 از سنسور اپتیکال بیولوژیکی BioTracker 2 PPG برای پایش ضربان قلب استفاده می کند که می تواند به طور خودکار ضربان قلب شما را در فواصل زمانی 1 دقیقه، 5 دقیقه، 10 دقیقه و 30 دقیقه اندازه گیری کند.

باتری شیائومی Amazfit GTS 2

شیائومی GTS 2 دارای باتری 246 میلی آمپر ساعتی است که گفته می شود با شرایط زیر تا 7 روز شارژ نگه می دارد:
• پایش ضربان قلب همیشه روشن است
• ردیاب فعال کیفیت خواب
• 150 اعلان در روز برای روشن کردن صفحه نمایش.
• با کشیدن مچ دست، صفحه را 30 بار در روز تازه کنید.
• کارکردن ساعت هوشمند با حداکثر روشنایی به مدت 5 دقیقه هر روز
• سه بار در هفته ورزش کنید
• به مدت 30 دقیقه با GPS بدوید

قیمت خرید ساعت Amazfit GTS 2 را بررسی کنید

خرید Amazfit GTS 2 یک انتخاب هوشمندانه است زیرا وزن سبک آن با صفحه نمایش AMOLED با پاسخ دهی خوب و مقاومت 5ATM در برابر آب به شما امکان می دهد مهارت های شنای خود را زیر نظر داشته باشید و خواب روزانه و شبانه در جاده را به دقت زیر نظر داشته باشید. ساعت Amazfit GTS 2 با 3 گیگابایت حافظه داخلی به شما امکان پخش مستقیم موسیقی با هدفون بلوتوث بدون نیاز به موبایل را می دهد.

علاوه بر این، ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 دارای بلندگو و میکروفون برای دریافت تماس های تلفنی مستقیماً از ساعت هنگام اتصال به تلفن هوشمند و کنترل آنلاین است که به شما امکان می دهد با ساعت Amazfit GTS 2 به صورت هندزفری کار کنید.

نظر شما در مورد این ساعت چیست، آیا تجربه استفاده از این ساعت را دارید؟

نقد و بررسی ساعت Amazfit GTS 2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت Amazfit GTS 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت Amazfit GTS 2"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427