نقد و بررسی ساعت هوشمند Watch Fit

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند Watch Fit و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند Watch Fit

امروزه که جهان به سرعت به سمت پیشرفت تکنولوژی و قدرتمندتر شدن پیش می رود، شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند برای تکمیل محصولات خود و متقاعد ساختن مشتریان خود، علاوه بر تولید تلفن همراه، به تولید گجت نیز روی آورده اند. همچنین. و یک ساعت هوشمند محصولی که مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران و حتی مردم عادی قرار گرفت. البته تولید ساعت های هوشمند چیز جدیدی نیست و برای اولین بار در سال 1982، سیکو یک گجت هوشمند را عرضه کرد که می توانست 24 عدد را در خود ذخیره کند خیلی برای گفتن در ادامه به بررسی مدل Huawei Watch Fit می پردازیم، البته در سال 2009 بود که سامسونگ مفهوم جدیدی از ساعت های هوشمند را معرفی کرد و بازار این ساعت ها را معرفی کرد. اپل در سال 2015 با ساخت اولین ساعت هوشمند با فناوری جدید و به روز بازار را متحول کرد و سپس این ساعت هوشمند قلب مصرف کنندگان را به دست آورد. امروزه تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه مانند شیائومی، سامسونگ، هواوی و اپل در این زمینه بسیار فعال هستند و بازار خوبی برای محصولات خود ایجاد کرده اند. در این مقاله به یکی از ساعت های هوشمند جدید هواوی با نام Huawei Watch fit می پردازیم که در سال 2020 عرضه شد.

قیمت Watch Fit

هوآوی واچ فیت نسبت به قیمتش امکانات و کارکردهای بسیار خوبی ارائه می دهد و یکی از هوشمندترین و کامل ترین ساعت های بازار است که قیمتی در حدود 90 یورو در بازار جهانی دارد.

طراحی Huawei Watch Fit

طراحی ساعت هوآوی واچ فیت با اپل واچ متفاوت است و برای ساخت آن از صفحه نمایش مستطیلی و بند سیلیکونی استفاده شده است. البته پلی کربنات به کار رفته در این ساعت شما را راضی نگه می دارد و جلوه خوبی به شما می دهد. ابعاد دقیق ساعت هوآوی واچ فیت 46 در 30 در 10.7 میلی متر، وزن این ساعت 21 گرم و قطر آن 10.7 میلی متر است که در دست گرفتن آن راحت است. در Huawei Watch Fit از یکی از بزرگترین و بالاترین نمایشگرها استفاده شده است. صفحه نمایش 1.64 اینچی آمولد با رزولوشن 280 در 456 پیکسل که در روز و زیر نور خورشید به خوبی کار می کند.

ویژگی های مدل Huawei Watch Fit

رم 4 گیگابایتی این ساعت سرعت خوبی به شما می دهد و انیمیشن ها به خوبی کار می کنند. در کنار این ساعت دکمه ای برای روشن و خاموش کردن و تغییر تنظیمات آن وجود دارد. این ساعت از گوشی های اندروید 5 و IOS نسخه 9 به بالا پشتیبانی می کند. با اتصال این ساعت به گوشی، تمامی عملکردها و اطلاعات بر روی صفحه نمایش گوشی شما قابل مشاهده است. از دیگر ویژگی های این گجت می توان به بلوتوث نسخه 5، GPS و ضد آب بودن اشاره کرد. همچنین با 96 حالت تمرینی مختلف برای ورزش، سنسور ضربان قلب و مانیتورینگ سطح اکسیژن خون، می توان این گجت را یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای ورزشکاران دانست. البته از سنسورهای دیگری مانند گام شمار، ژیروسکوپ، اندازه گیری نور محیط، اندازه گیری فشار و ارتفاع سنج نیز در این ساعت استفاده شده است. خبر خوب برای کاربران فارسی زبان پشتیبانی از زبان فارسی در نوتیفیکیشن ها و پیام هاست اسمارت با ساعت در ایران هواوی باتری مناسبی را نیز برای این ساعت در نظر گرفته است و به راحتی می تواند به مدت 10 روز بدون نیاز به شارژ آن نیاز شما را برطرف کند. برای شارژ این ساعت یک شارژر مغناطیسی داخل قاب قرار داده شده که با اتصال آن به پشت گوشی باتری را تامین می کند. سرعت شارژ نیز قابل قبول و سریع است. قابلیت قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه در این گجت گنجانده نشده است. قیمت در بازار حدود 90 یورو است. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا با طراحی مشابه اپل واچ هستید که امکانات و کیفیت عالی را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد، ساعت هواوی انتخاب خوبی برای شماست. نظر شما در مورد Huawei Watch Fit چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را دارید؟ یا علاقه مند به خرید آن هستید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نقد و بررسی ساعت هوشمند Watch Fit

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند Watch Fit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند Watch Fit"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید