نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro

Huawei Watch 3 Pro در تاریخ 2 ژوئن 2021 معرفی شد و از همان ابتدا مورد توجه ویژه قرار گرفت و واچ 3 پرو با استقبال خوبی روبرو شد به طوری که کاربران زیادی تمایل خود را برای خرید Huawei Watch 3 Pro اعلام کردند. ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro در دو مدل متفاوت و جذاب تولید شده است که شاید حداقل یکی از این مدل ها بدون اطلاع از قیمت Huawei Watch 3 Pro توجه شما را به خود جلب کرده و در لیست خرید شما قرار داده است. در ادامه با 19 محصول همراه باشید تا نگاهی گام به گام به ویژگی های Huawei Watch 3 Pro داشته باشیم.

توضیحات و قیمت سایر نقاط قوت را ببینید: ساعت هوشمند Huawei Watch 3

قیمت ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro

ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro قیمت مشخصی ندارد، اما از آنجایی که به زودی وارد بازار می شود، ممکن است برای دانستن قیمت Huawei Watch 3 Pro به صبر زیادی نیاز نداشته باشیم، با این حال، منابع آنلاین وجود دارد که قیمت آن را توصیه می کنند. 517 دلار برای ساعت بررسی Watch 3 Pro.
تمامی اطلاعات قیمت هواوی واچ 3 پرو فاش شد، 19 محصول جدیدترین اطلاعات قیمت ساعت هوشمند هواوی را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت خرید ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro

از آنجایی که هنوز اطلاعاتی از قیمت هواوی واچ 3 پرو در دست نیست، نمی توان نظر دقیقی در مورد آن داد. با این حال، این ساعت طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد و با وجود امکاناتی که ارائه می دهد، می توان گفت که Huawei Watch 3 Pro می تواند گران باشد.

توضیحاتی در مورد Huawei Watch 3 Pro

در ادامه به بررسی تمامی مشخصات Huawei Watch 3 pro می پردازیم. در ادامه نگاهی به مشخصات Huawei Watch 3 Pro از نظر طراحی، باتری، عملکرد و … می اندازیم.

طراحی ساعت هوشمند Huawei Watch3 Pro

ساعت هوشمند Huawei Watch3 pro در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. در واقع طراحی جذاب این ساعت دارای دو نسخه استاندارد و الیت است که نسخه استاندارد دارای بند چرمی و نسخه مدل از قاب و بند تیتانیومی ساخته شده است. وزن Huawei Watch 3pro برابر با 63 گرم است.
هواوی واچ 3 پرو ضد آب است و تا عمق 50 متری آب را تحمل می کند، بنابراین برای شنا در استخر یا دریا مناسب است، اما به گفته هواوی، واچ 3 پرو برای شنا مناسب نیست.

ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro

حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشارسنج، قطب نما، SpO2 و دماسنج (دمای بدن) در Huawei Watch3pro استفاده شده است که برخی از آنها برای پایش سلامت بسیار ضروری هستند. علاوه بر این، Huawei Watch 3 Pro از A-GPS دو بانده پشتیبانی می کند که به گفته هواوی بسیار دقیق است.
Huawei Watch 3 Pro دارای حافظه داخلی 2.16 گیگابایتی است که البته در دسترس کاربر نیست و بخشی از آن توسط برنامه های داخلی احاطه شده است.

نرم افزار Huawei Smart Watch 3 Pro

Huawei Watch3 Pro با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 معرفی شد و یکی از اولین دستگاه هایی است که به طور پیش فرض و طبق تنظیمات کارخانه بر روی هارمونی اجرا می شود.

معرفی ساعت هوشمند هواوی مدل Watch 3 Pro

در ادامه شما را با مشخصات نمایشگر Watch 3 Pro آشنا می کنیم:

  • آمولد
  • 1.43 اینچ
  • مساحت صفحه نمایش 13.2 اینچ مربع است
  • وضوح تصویر 466×466 پیکسل است
  • تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ
  • نسبت صفحه نمایش به بدنه 55.4 درصد است

باتری Huawei Watch 3pro

باتری Huawei Watch 3 Pro از نوع لیتیوم پلیمری است که از شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می کند باتری Huawei Watch 3 pro می تواند تا 5 روز بدون شارژ دوام بیاورد. اگر ساعت را در حالت عمر باتری فوق العاده طولانی قرار دهید، باتری Huawei Watch 3 Pro می تواند تا 21 روز شارژ خود را حفظ کند. البته در صورت اتصال این ساعت به آیفون، عمر باتری در حالت عادی به نصف کاهش می یابد.
با این حال، همه این دستاوردها نتیجه آزمایشات هواوی است و کاربران ممکن است به دلیل استفاده از آنها نتایج متفاوتی نسبت به آنچه بیان شده است، دریافت کنند.
نظر شما در مورد Huawei Watch 3 pro چیست؟ آیا طراحی این محصول نظر شما را جلب کرده است؟

مزایای Huawei Watch 3 Pro

  • ظاهر جذاب
  • عمر باتری طولانی

معایب Huawei Watch 3 Pro

  • می تواند گران باشد

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید