نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی Huawei Watch 3

در 2 ژوئن ساعت هوشمند Huawei Watch 3 در مراسمی معرفی شد و از آنجایی که هواوی قول داده بود اولین نسخه از سیستم عامل جدید را با این ساعت ارائه کند، بسیاری از دنبال کنندگان فناوری منتظر معرفی و اعلام قیمت این ساعت هستند. هواوی. Watch 3. were بعد، نگاهی به ویژگی های Huawei Watch 3 خواهیم انداخت. توقف در 19 محصول.

توضیحات و قیمت مدل دیگر ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro را ببینید

قیمت ساعت هوشمند Watch 3

توضیحات ساعت هوشمند Huawei Watch 3

Huawei Watch 3 دارای حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشارسنج، قطب نما، SpO2 و دماسنج (دمای بدن) است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.
SpO2 مقدار اکسیژن موجود در خون است. اگر SpO2 شما کم باشد، ممکن است احساس اضطراب و تنگی نفس کنید. Huaweiwhatch3 به شما امکان می دهد به راحتی SpO2 خون خود را با TruSeen 4.5+ اندازه گیری کنید. در واقع، TruSeen 4.5+ از فناوری نوری پیشرفته برای تشخیص دقیق مولکول های اکسیژن در خون، حتی در سطوح پایین و بالا، استفاده می کند. با کمترین مصرف باتری، می توانید سطح اکسیژن را در گوشه نمایشگر Huawei Watch 3 مشاهده کنید.
مزیت بزرگ دیگری که این ساعت ارائه می دهد استفاده در مواقع اضطراری است. در واقع اگر به هر نحوی زمین بخورید، ساعت هوشمند واچ 3 به حالت اضطراری 11 می رود و با مخاطبی که تعریف کرده اید تماس می گیرد. در ضمن اگر گزینه up را 5 بار پشت سر هم فشار دهید با اورژانس تماس می گیرد. علاوه بر حوادث اورژانسی مانند تصادفات، این ویژگی برای افراد مسن یا افراد دارای شرایط خاص پزشکی نیز مفید است.

طراحی ساعت هوشمند Huawei Watch 3

Huawei Watch 3 در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. پنل جلویی آن شیشه ای و پشتی آن سرامیک است. فریم نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. Huawei Watch 3 دارای سه سیستم بند است: چرم، فلورالاستومر و فولاد ضد زنگ. ابعاد آن 46.2 x 12.2 x 46.2 میلی متر و وزن آن 54 گرم است.
Huawei Watch 3 می تواند تا عمق 50 متری زیر آب را تحمل کند و برای شنا در استخر یا دریا مناسب است، اما هواوی اعلام کرد که Huawei Watch 3 برای غواصی، اسکی روی آب یا سایر فعالیت هایی که ممکن است در ساعت بالا به آب برخورد کند مناسب است. سرعت، اشتباه

صفحه نمایش Huawei Watch 3

صفحه نمایش Huawei Whatch3 از نوع AMOLED و سایز 1.43 اینچ است. در واقع، سطح صفحه نمایش دایره ای هواوی واچ 3 حدود 13.2 اینچ مربع است. رزولوشن این نمایشگر 466×466 پیکسل است و در واقع تراکم 326 پیکسل در هر اینچ را می دهد. صفحه نمایش از لمس تمام صفحه پشتیبانی می کند که شامل کشیدن انگشت، ضربه زدن، فشار دادن و نگه داشتن است.

دستگاه Huawei Watch 3

هواوی واچ 3 دارای سیستم دو تراشه است که علاوه بر افزایش عملکرد، پردازش آن را متعادل و روان تر می کند، البته این ویژگی با الگوریتم هوشمند بهترین مصرف باتری 3.0 ترکیب شده است که باعث می شود آخرین عمر باتری به حدی رسیده است که با آن می توانید چندین روز متوالی از باتری استفاده کنید (حتی اگر در هر روز 7 ساعت حتی برنامه سلامت و تندرستی اجرا شود و بتوانید آن را روی مانیتور ببینید).
Huawei Watch3 در نسخه ای با حافظه داخلی 2.16 عرضه می شود، اما تمام حافظه در دسترس کاربر نیست و برخی از برنامه های داخلی این مدل پر هستند.

باتری هواوی واچ 3

باتری لیتیوم پلیمری Huawei Watch 3 غیرقابل تعویض است و از شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می کند. در عمل می توانید از شارژ معکوس گوشی خود برای شارژ این ساعت هوشمند هواوی استفاده کنید تا نیازی به مراجعه به شارژر نداشته باشید.
اگر HUAWEI WATCH 3 را در حالت عمر باتری فوق العاده طولانی قرار دهید، عمر این باتری به 14 روز می رسد، اما برای استفاده معمولی می توانید به مدت 3 روز بدون رزرو از این ساعت استفاده کنید.

نرم افزار Huawei Watch 3

ساعت هوشمند هواوی 3 با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 معرفی شد و یکی از اولین ساعت های هوشمندی است که بر روی هارمونی اجرا می شود.

قیمت خرید Huawei Watch 3 را بررسی کنید

اگرچه هنوز قیمت هوآوی واچ 3 مشخص نشده است، اما با وجود امکانات خوبی که هواوی در این ساعت ارائه کرده است، شاید بتوان گفت که قیمت خرید هوآوی واچ 3 ممکن است بالا باشد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید