نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 42mm

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 42mm و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 42mm

امروزه استفاده از ساعت برای تشخیص زمان راه زیادی را طی کرده است و جزئی از لوازم جانبی لازم برای مطابقت با سبک ها و نمادهای مد محسوب می شود. با گذشت زمان و با ظهور ساعت های هوشمند، تمایل مردم به افزودن این محصول جدید به لیست لوازم جانبی مد روز، بسیاری از شرکت ها را از این بازار رقابتی دور کرده و خود را به عنوان یک مهاجم نشان خواهد داد. شیائومی به عنوان یکی از معروف ترین برندهای دنیای دیجیتال ساعت های هوشمند مختلفی را در بازار معرفی کرده است که در ادامه در مورد یکی از محصولات فوق العاده ای که آن را ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 42mm می نامیم صحبت خواهیم کرد.

این محصول لوکس برای آقایان طراحی شده است که می تواند همراه خوبی برای آنها در فعالیت های روزمره باشد. شاید بارها شنیده باشید که نیمی از جادو در سادگی خلاصه می شود. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 42mm ظاهری ساده و کیفیت ساخت عالی دارد. بدنه آلومینیومی با بند سیلیکونی با شکل گرد صفحه نمایش ظاهری بی نقص و زیبا می بخشید. همچنین ابعاد این ساعت هوشمند شیائومی 9.2 x 42.6 x 42.6 میلی متر و وزن آن 25.5 گرم است.

صفحه نمایش لمسی 1.39 اینچی این ساعت هوشمند از نوع AMOLED است که رزولوشن 390×390 پیکسل را ارائه می کند و جزئیات را با دقت و وضوح نشان می دهد. شارژدهی این محصول راضی کننده است و برای این منظور یک باتری 195 میلی آمپری در نظر گرفته شده است.

این ساعت هوشمند مقرون به صرفه شیائومی دارای گواهی ضدآب 5ATM می باشد و با استفاده از این قابلیت کاربران دیگر نگران خیس شدن نخواهند بود. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 42 میلی متری قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه را ندارد اما با اندروید 5 به بالا و iOS 10.0 به بالا سازگار است.

این ساعت هوشمند شیائومی می تواند به GPS متصل شود، از بلوتوث برای ارتباط استفاده کند و موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند. علاوه بر ویژگی های خاصی که آن را در راس محصولات معروف شیائومی قرار می دهد، می توان به مانیتورینگ ضربان قلب، مانیتورینگ فشار خون، نظارت بر اکسیژن خون و پایش خواب اشاره کرد.

زیرا با پیشرفت زندگی مدرن، تقریباً همه ابزارهای هوشمند در سراسر جهان اطراف ما هستند. به دوستداران ساعت هوشمند توصیه می کنیم ساعت هوشمند شیائومی را به عنوان یک گجت هوشمند خریداری کنند تا از محصولات مقرون به صرفه، لوکس و مقرون به صرفه لذت ببرند.

نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 42mm

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 42mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR 42mm"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید