نقد و بررسی ساعت هایلو RT2

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هایلو RT2 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی ساعت هیلو RT2

این برند به عنوان یکی از ارزان ترین و محبوب ترین تولیدکنندگان ساعت های هوشمند، با محصول جدیدی برای سری RT به نام ساعت هیلو RT2 بازگشته است. این آپدیت جدید طراحی جذابی با سخت افزار و ویژگی های خوب به ساعت هوشمند می دهد. ساعت هوشمند Haylou RT2 دارای صفحه نمایش لمسی 1.32 اینچی، قابلیت شخصی سازی صفحه ساعت، نظارت بر ضربان قلب، فشار خون، چند حالت تمرینی و از همه مهمتر باتری با کیفیت بالا و استاندارد IP68 است. . لازم به ذکر است که قیمت ساعت هیلو RT2 نیز مناسب است.

قیمت هیلو RT2

قیمت ساعت هوشمند هیلو RT2 آن را در رده ساعت های مقرون به صرفه قرار می دهد. در بازار ایران در تاریخ شهریور 1402 قیمت ساعت هیلو RT2 بین 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

باتری ساعت هوشمند Haylou RT2

RT2 باتری مناسبی ارائه می دهد که در رده خود با ظرفیت 330 میلی آمپر ساعت خوب در نظر گرفته می شود که بسته به تعداد فعالیتی که دنبال می کنید بین 7-12 روز استفاده معمولی و 30 روز در حالت آماده به کار دوام می آورد.

طراحی ساعت Hailo RT2

ساعت Haylou RT2 دارای طراحی مدرن و زیبا با صفحه نمایش گرد مناسب برای خانم ها و آقایان است و دو دکمه فیزیکی برای روشن/خاموش کردن و بازگشت به صفحه قبلی و یا انتخاب حالت ورزشی – بسیار متنوع وجود دارد. به طور کلی بدنه نازک و سبک ساعت هیلو RT2 از آلومینیوم مرغوب ساخته شده که در وزن 55 گرم سبک محسوب می شود; بنابراین روی مچ دست راحت است. اگرچه این ساعت هوشمند مقرون به صرفه است، اما متوجه خواهید شد که کیفیت ساخت ساعت هوشمند RT2 بالا است و حتی طراحی ساده آن نیز شگفت انگیز است.

قابلیت Haylou RT2

ساعت هوشمند Haylou RT2 با برنامه Haylou Fun کار می کند. بر روی تلفن iOS یا Android خود به راحتی دانلود و اجرا کنید نمای پیش فرض در برنامه، برگه Home است که آمار به روز شده را برای روز جاری نشان می دهد، از جمله مسافت طی شده، کالری تخمینی، خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون و وزن. با کلیک بر روی هر برگه به ​​نمای دقیق تری از آن معیار خاص می رسید. این ویژگی ساعت Hilo RT 2 به شما امکان می دهد روندهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را مشاهده کنید.

ساعت هیلو RT2 از 12 حالت مختلف ورزشی از جمله دویدن آهسته، پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، کوهنوردی، دوچرخه سواری، یوگا، تمرین ترکیبی، ژیمناستیک، بسکتبال، فوتبال و پارو پشتیبانی می کند.

علاوه بر ویژگی های ورزشی، می توانید ضربان قلب خود را در زمان واقعی کنترل کنید و کیفیت خواب خود را برای مشاهده سبکی، خواب عمیق و زمان بیدار شدن خود کنترل کنید تا تحلیلی از الگوهای خواب خود دریافت کنید. ساعت Hilo RT 2 همچنین برای شما امکان مانیتورینگ فشار خون و اندازه گیری سطح اکسیژن خون را برای بهبود کارایی قلب و عروق فراهم می کند.

تایمر و نمایشگر آب و هوا نیز وجود دارد و می توانید از قابلیت Find phone نیز استفاده کنید. در نهایت ساعت Hilo RT2 دارای قابلیت کنترل موسیقی است. این به شما امکان می دهد بدون اینکه گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید، موسیقی پخش کنید یا آهنگ را تغییر دهید.

صفحه نمایش شیائومی هایلو RT2

ساعت هوشمند شیائومی هایلو RT2 دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی TFT با وضوح 360 در 360 پیکسل (صفحه نمایش شبکیه چشم 272ppi) است. به لطف شیشه منحنی 2.5 بعدی که به دلیل ترکیب بدنه و طراحی زیبا و ارگونومیک جذابیت بیشتری پیدا کرده است. صفحه نمایش ساعت هیلو RT2 با یک چرخش ساده مچ دست یا با فشار دادن یکی از دو تاج فیزیکی سمت راست می چرخد.

موارد مرتبط برای ساعت هوشمند هیلو RT2

در پنل پشتی ساعت هوشمند شیائومی هایلو RT2، حسگر ضربان قلب، شتاب سنج و سنسور اکسیژن خون وجود دارد. شایان ذکر است که در ساعت هوشمند هیلو مدل RT2 هیچ نظارت خودکار سطح اکسیژن وجود ندارد. Hailo می گوید این حسگرها از نظر تشخیص سریعتر و دقیق تر هستند زیرا جدید هستند. علاوه بر این، بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می شود اما Wi-Fi داخلی و GPS وجود ندارد. رتبه بندی ضد آب هیلو RT2 به این معنی است که می توان از آن در هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کرد، اگرچه هیلو RT2 ادعا می کند که شنا توصیه نمی شود، اما در سایر رویدادهای ورزشی می توان از آن استفاده کرد.

قیمت خرید ساعت هیلو RT2 را بررسی کنید

با وجود اینکه قیمت هایلو RT2 پایین است، اما اگر به ساعت نگاه کنید، هرگز فکر نمی کنید که با طراحی و امکاناتش ارزش قیمتش را دارد. هیلو RT 2 با ظرفیت باتری قابل قبول و امکانات گنجانده شده انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال ساعت هوشمند مقرون به صرفه هستند.

مزایای ساعت هیلو RT2

  • قیمت مناسب
  • طراحی و فرم جذاب
  • عمر باتری خوب

معایب ساعت هوشمند Haylou RT2

  • برای شنا مناسب نیست
  • فقط ورزش های محدودی را پشتیبانی می کند
  • روشنایی صفحه نمایش در نور شدید ضعیف است

نقد و بررسی ساعت هایلو RT2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هایلو RT2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هایلو RT2"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید