نقد و بررسی ساعت هایلو Rs4 Plus

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت هایلو Rs4 Plus و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی بررسی هیلو Rs4 Plus

آیا تجربه استفاده از گجت این برند را داشته اید؟ این بار توجه شما را به ساعت Hilo Rs4 Plus جلب می کنیم. یکی از نقاط قوت در بازار فروش این برند قیمت محصولات آن است; بنابراین می خواهیم ببینیم که آیا قیمت ساعت هایلو Rs4 Plus این بار نیز مانند اکثر ساعت های این برند تعیین شده است یا خیر. برای بررسی این مشکل ابتدا باید اطلاعات این گجت را بررسی کنیم. بنابراین از شما تقاضا داریم در بررسی ساعت Rs4 Plus با ما همراه باشید.

توضیحات و قیمت مدل دیگر: ساعت هوشمند هیلو RS4 را ببینید

قیمت ساعت هیلو Rs4 Plus

هیلو یکی از قطعات برند شیائومی است که از ابتدا توانسته برچسب یکی از گران قیمت ترین برندهای بازار ما را به خود اختصاص دهد. به نظر شما دلیل محبوبیت این برند چینی چیست؟ اولین دلیل هزینه است. اکثر محصولاتی که نام تجاری هیلو را یدک می کشند نسبت به قیمت، ویژگی های فوق العاده ای دارند، اما سوال اصلی این است که آیا ساعت Hilo Rs4 Plus ارزش این قیمت را دارد و آیا این ساعت هوشمند با الگوبرداری از مدل قبلی زود است؟

در ابتدا باید بگوییم که قیمت ساعت Hilo Rs4 Plus حدود 50 دلار تخمین زده شده است که در صفحه ساعت های هوشمند شیائومی می توانید آن را با سایر مدل های این برند مقایسه کنید و امکانات کامل را مشاهده کنید و به شما قول می دهیم. که در این صفحه همیشه بهترین قیمت را برای این محصول پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید تا بدانید ساعت Hilo Rs4 Plus که در حال حاضر 2 میلیون قیمت دارد چقدر ارزش دارد و آیا این ساعت برای شما مناسب است یا خیر…

باتری ساعت Rs4 Plus

ساعت Hilo Rs4 Plus با باتری مناسب 230 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. نقطه قوت Rs4 Plus در این بخش این است که عمر باتری تقریباً 10 روزه را به شما می دهد. البته، اگر می خواهید یک سری ویژگی مانند نمایش اعلان، نظارت بر ضربان قلب و غیره را فعال کنید. با این حال به شما قول می دهیم که با استفاده از این ویژگی ها، ساعت Rs4 Plus می تواند کمتر از 7 روز در کنار شما باشد که با شارژ 1 هفته ای همچنان امتیازی برجسته است. در همین حال، شارژ کامل هیلو Rs4 Plus حدود 2 ساعت طول می کشد.

طراحی ساعت هیلو Rs4 Plus

ساعت هوشمند هیلو Rs4 Plus از طراحی مستطیلی بهره می برد که از نظر اندازه و امکانات مناسب برای خانم ها و آقایان است. اگر نگران سخت افزار به کار رفته در قیمت Rs4 Plus هستید، باید بگوییم که این گجت از این نظر به خوبی عمل می کند و می تواند چندین سال همراه شما باشد.

روی صفحه نمایش، یک شیشه منحنی قرار گرفته و دور تا دور آن با قاب آلیاژی آلومینیومی پوشانده شده است که اگر نظر ما را بپرسید باید بگوییم که این دستگاه به شیک شدن هیلو Rs4 پلاس کمک کرده است. بر روی صفحه نمایش این گجت دکمه ای وجود دارد که با استفاده از آن می توانید آن را روشن و خاموش کنید و منوی برنامه را باز کنید.

یکی از ویژگی های مهمی که باید به آن توجه کنید وزن ساعت است. از این نظر ساعت Haylou Rs4 Plus با وزنی در حدود 55 گرم راحت و قابل حمل است و شما را در فعالیت هایتان خسته نمی کند. نکته بعدی که در طراحی ساعت Rs4 Plus به چشم می خورد، بند آن است. این بند از مواد سیلیکونی ساخته شده است که با میدان مغناطیسی بسته می شود. این نوع طراحی باعث می شود نگران بستن ساعت با مچ خود نباشید. اگر رنگ بند ساعت Hilo Rs4 Plus را دوست ندارید یا بند فلزی آن را دوست دارید، می توانید بند دیگری را که در سایز 20 میلی متری به فروش می رسد برای این منظور خریداری کنید.

در نهایت، بیایید بگوییم که ساعت هوشمند Rs4 Plus گواهینامه آب IP68 را دریافت کرده است. البته این ویژگی مزیت محسوب نمی شود; زیرا نشان می دهد که هیلو Rs4 Plus 1.5 متر به مدت 30 دقیقه دوام می آورد، اما هنوز نمی توانید مطمئن باشید که آن را در آب خیس کنید، بنابراین از آن در استخر، حتی آب شور دریا استفاده نکنید. با این حال، زمانی که زیر باران راه می روید و دست های خود را بدون نگرانی می شویید، می توانید این کار را انجام دهید.

ویژگی های Rs4 Plus

Rs4 Plus علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن ها، تماس ها، کنترل موسیقی و … دارای ویژگی های کاربردی است. به عنوان مثال برای نظارت بر ضربان قلب، یک سنسور نوری در پشت بدنه Haylou Rs4 Plus وجود دارد که می تواند هر دقیقه، روز یا شب، این مشکل را برای شما زیر نظر داشته باشد. این ویژگی را می توان یک چیز خوب و کاربردی برای فعالیت های ورزشی دانست. علاوه بر این خبر خوب این است که برای مصرف باتری نگران کارکرد مداوم این سنسور نباشید، عملکرد این سنسور بهینه بوده و انرژی کمی مصرف می کند.

در مقایسه با قیمت ساعت Hilo Rs4 Plus، طبیعی است که هیچ GPS اختصاصی به خود ساعت وجود ندارد و بر این اساس، اگر می خواهید فعالیت ها، ناوبری و غیره را ردیابی کنید، باید گوشی خود را با خود همراه داشته باشید. وقتی سفر می کنید بیرون

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث می شود وقتی از خواب بیدار می شوید احساس خستگی کنید؟ یکی از کارهایی که می توان با ساعت هوشمند انجام داد و ساعت هوشمند Haylou Rs4 Plus چیزی جز نظارت بر خواب نیست. به این ترتیب اگر از شب تا صبح ساعت هوشمند هیلو Rs4 Plus را روی مچ خود ببندید و این قابلیت را فعال کنید، به شما نشان می دهد که در این چرخه چند ساعت خواب عمیق داشته اید.

علاوه بر شمارش ضربان قلب، خوب است هر از چند گاهی از سطح اکسیژن خون نیز مطلع شوید. مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال یکی از دلایل خستگی مفرط بعد از ورزش شدید، کاهش اکسیژن خون است که می توانید با Haylou Rs4 Plus آن را کنترل کنید و هر زمان که احساس کردید اکسیژن شما کم است، آب بنوشید، نفس عمیق بکشید یا انجام دهید. هر چیزی کاری را که باید انجام دهید انجام دهید.

صفحه نمایش Hilo Rs4 Plus

استفاده از صفحه نمایش 1.78 اینچی در ساعت Rs4 Plus، این گجت را به یک ساعت صفحه نمایش بزرگ در میان رقبا تبدیل کرده است. جالب است بدانید که اکثر ساعت های ارزان قیمت از صفحه نمایش هایی با فناوری TFT LCD استفاده می کنند، اما خوشبختانه پنلی که در این محصول با آن سروکار داریم از نوع AMOLED است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب ساعت هوشمند hilo Rs4 Plus ls11 پشتیبانی از نرخ تازه سازی 60 هرتز است که تجربه کاربری را ایجاد می کند. رزولوشن پشتیبانی شده توسط این مدل 448 در 368 پیکسل است. از آنجایی که مشخصات کاغذ صفحه نمایش ساعت Hilo Rs4 Plus خوب است، در واقع می توانیم ببینیم که به خوبی کار می کند. در واقع، در این قیمت، یافتن اندازه و وضوح صفحه نمایش دشوار است، که خرید Haylou Rs4 Plus را مناسب می کند. علاوه بر این، وضوح رنگ ها و روشنایی صفحه نمایش نیز بسیار خوب است. هنگام پیاده روی یا ورزش در روزهای گرم با خواندن این صفحه مشکلی نخواهید داشت.

مشخصات Haylou Rs4 Plus از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

تمام عملکردهایی که قبلا معرفی کردیم با هم کار کردند تا ساعت Hilo Rs4 Plus از حدود 105 حالت ورزشی پشتیبانی کند. به عنوان مثال، با اندازه گیری میزان اکسیژن خون، ضربان قلب، کالری سوزانده شده و غیره، داده های زیادی را پس از یک دویدن یا یک سفر طولانی ارائه می دهد، بنابراین می توانید به فعالیت های ورزشی خود نگاه عمیق تری داشته باشید.

واقعا انتظار نداشتیم با قیمت ساعت Rs4 Plus از AOD (همیشه روی صفحه) پشتیبانی کنیم، اما باید بگوییم که این ویژگی یکی از مزیت های خرید Rs4 Plus است. می توانید به تنظیمات بروید و AOD را در آنجا فعال کنید. اگرچه اجرای این ویژگی کمی انرژی باتری مصرف می کند، اما به شما این امکان را می دهد که هر زمان که خواستید به سرعت اطلاعاتی مانند تاریخ و زمان را مشاهده کنید.

آنها با Rs4 Plus از اندروید 6 و iOS 11 به بالا سازگار هستند، بنابراین برای فعال کردن ساعت و انتقال اطلاعات بین گوشی و این دستگاه، باید اپلیکیشن Haylou Fun را دانلود کنید. در ابتدا حدود 10 واچ فیس در ساعت Rs4 Plus وجود دارد که می توانید با نگه داشتن دست خود روی صفحه بین آن ها جابه جا شوید و اگر به دنبال صفحه های بیشتر هستید Haylou Fun بیش از 100 صفحه در دسترس دارد و شما هم می توانید. همچنین از تصاویر گالری خود به عنوان ساعت استفاده کنید.

قیمت ساعت هیلو Rs4 Plus را بررسی کنید

حقیقت این است که بسیاری از ما فکر می کنیم که فقط محصولات گران قیمت ارزش خرید دارند، اما همانطور که می بینید، Hilo Rs4 Plus می تواند این دیدگاه را تغییر دهد. صفحه نمایش AMOLED، IP68 و ویژگی های فراوانی که در این بررسی به آن پرداخته شده است، می تواند قیمت خرید ساعت Hilo Rs4 Plus را افزایش دهد. نظر شما چیست؟ آیا Haylou Rs4 Plus ارزش این قیمت را دارد؟

مزایای ساعت Hilo Rs4 Plus

  • صفحه نمایش AMOLED
  • IP68
  • 7 روز عمر باتری با استفاده معمولی
  • سازگار با iOS و اندروید
  • ظاهری شیک و اسپرت

معایب ساعت Rs4 Plus

  • نمی تواند صحبت کند
  • برای شنا مناسب نیست

نقد و بررسی ساعت هایلو Rs4 Plus

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هایلو Rs4 Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هایلو Rs4 Plus"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427