نقد و بررسی ساعت شیائومی S1 Pro

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت شیائومی S1 Pro و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

بررسی بررسی شیائومی اس 1 پرو

ساعت شیائومی اس 1 پرو مدل به روز شده نسل قبلی خود است و برای برهم زدن شباهت ها وارد میدان شده است. در این مدل جدید نیز شاهد تغییراتی هستیم که پس از نشان دادن خلاقیت و نوآوری شیائومی برای این ساعت هوشمند مانند مهارت های کمکی، در ادامه به آن می پردازیم، به خصوص قیمت ساعت شیائومی اس 1 پرو. مکالمه، پردازنده 12 نانومتری، جی پی اس داخلی، مانیتورینگ ضربان قلب 24 ساعته، بدنه ضد آب 5ATM و …، ببینیم شما را برای خرید جذب می کند یا نه، پس تا انتها با ما همراه باشید.

توضیحات و قیمت سایر ظرفیت ها را مشاهده کنید: ساعت شیائومی S1 Active، ساعت هوشمند Xiaomi Watch s1

قیمت ساعت شیائومی اس 1 پرو

قیمت یکی از مهم ترین پارامترهایی است که باعث می شود افراد تصمیم بگیرند یک محصول را بخرند یا نه. در مورد قیمت ساعت شیائومی اس 1 پرو باید به شما بگوییم که باید 222 یورو بپردازید اما باید دید که با قیمت 222 یورو و در مقایسه با مدل های مختلفی که می توانید در ساعت هوشمند وب سایت صفحه مشاهده کنید. . ، Xiaomi S1 Pro ارزش خرید دارد یا خیر در یک بررسی کلی از این محصول می توان دریافت که ساعت Xiaomi Watch S1 Pro با توجه به خدمات، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد، اما بهتر است برای نتیجه گیری دقیق به بررسی ادامه دهید. در مورد آن …

باتری ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 پرو یکی از قدرتمندترین قطعاتی است که بخشی از باتری آن است و توانسته نظرات رضایت بخشی کاربران را به خود جلب کند. به عنوان مثال؛ با استفاده معمولی، می توانید این ساعت را به مدت 14 روز شارژ کنید، اگرچه ساعت S1 Pro برای استفاده متوسط ​​تا 10 روز و برای استفاده سنگین تا 5 روز دوام می آورد. نقطه قوتی که در خرید ساعت شیائومی اس 1 پرو به چشم می خورد این است که از فناوری شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی می کند و تنها با ده دقیقه شارژ به مدت 2 روز شما را شارژ می کند. برای شارژ کامل ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو به 85 دقیقه زمان نیاز دارید.

حالا برای اینکه خیالتان راحت باشد که به مدت 14 روز مجبور نیستید ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 پرو را پاسخ دهید، باید کارخانه را بازیابی کنید، استارت دستی را فعال کنید، صفحه را 200 بار در روز روشن کنید، ساعت را در برنامه و همگام سازی داده های برنامه مورد روزانه خواهد بود.

طراحی ساعت شیائومی S1 Pro

ساعت شیائومی اس 1 پرو بسیار ساده و البته سنتی ساخته شده است به طوری که شباهت چندانی با ساعت هوشمند ندارد و به همین دلیل مخاطبان از آن استقبال خوبی کردند. صفحه نمایش ساعت شیائومی اس 1 پرو گرد است و کاربران می توانند آن را با بند های چرمی، فلزی و سیلیکونی خریداری کنند. شاسی 46 میلی متری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و مانند سخت افزار گران قیمت خورده یا زنگ نمی زند. در رابطه با مقاومت این ساعت در برابر آب باید بگوییم که به دلیل داشتن گواهینامه 5ATM با سربلندی از این روند خارج شده است به همین دلیل بهترین ساعت برای ورزشکاران ورزش های آبی محسوب می شود.

ویژگی های ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Pro

در صفحه ساعت های هوشمند شیائومی می توانید مدل های مختلفی را بیابید اما یکی از ساعت های هوشمندی که می توان آن را شمرد و همه ساعت نامید ساعت شیائومی اس 1 پرو است. در رابطه با قابلیت هایی که می خواهیم بعد از کار روی آن بیشتر توضیح دهیم، اول از همه قابلیت پشتیبانی از GPS دو بانده است که تمامی فعالیت های بدنی شما را ثبت می کند. از آنجایی که این شرکت تولیدی از سیستم های ماهواره ای مانند گلوناس، گالیله، بیدو (BDS) و شبه زنیت (QZSS) برای ارتقای کیفیت مکان استفاده کرده است، در این مورد بسیار دقیق است.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro به عنوان یک مربی ورزشی برای شما کار می کند و بیش از 100 تمرین را زیر نظر دارد که 19 تمرین توسط ساعت به صورت خودکار شناسایی می شود. ابزارهای مراقبت از سلامت بدن در ساعت هوشمند S1 Pro یافت می شود که شامل موارد زیر است:

  • سنسور ضربان قلب
  • دمای پوست
  • نظارت بر کیفیت خواب
  • اندازه گیری استرس
  • سنسور SpO2
  • تجزیه و تحلیل چرخه قاعدگی در زنان

صفحه نمایش ساعت هوشمند S1 Pro

ساعت شیائومی اس 1 پرو نسبت به سایر اعضای خانواده خود صفحه نمایش کوچک تری دارد که البته این تفاوت چندان محسوس نیست. صفحه نمایش 1.47 اینچی پنل AMOLED با روشنایی 600 نیت نماینده ساعت شیائومی S1 Pro در بخش عملکرد است. یکی از نقاط قوت این ساعت، حاشیه کوچک صفحه نمایش است. زاویه دید گسترده به لطف پنل AMOLED ساعت شیائومی اس 1 پرو به خوبی دیده می شود که با نمایش رنگ های طبیعی و شفافیت کامل، رضایت طرفداران این ساعت را جلب کرده است. روشنایی صفحه ساعت شیائومی اس 1 پرو به قدری خوب است که برای دیدن صفحه نمایش این ساعت در فضای باز و زیر نور مستقیم خورشید مشکلی نخواهید داشت. در نهایت باید اضافه کنیم که صفحه نمایش این ساعت دارای رزولوشن 480×480 پیکسل است و 72.7 درصد از سیستم بالایی ساعت به صفحه نمایش اختصاص دارد.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که ساعت شیائومی اس 1 پرو را تعریف می کند موارد زیر است:

  • استفاده روزانه و ورزش
  • گواهی 5ATM داشته باشید
  • دارای 100 صفحه ساعت
  • بلوتوث 5.1
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • 100 ورزش را دنبال کنید
  • دارای پنل آمولد

بررسی قیمت خرید ساعت شیائومی اس 1 پرو

برای اینکه بدانیم آیا قیمت ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو ارزش آن را دارد و آیا ارزش صرف هزینه برای خرید این ساعت را دارد یا خیر، لازم بود ویژگی ها و تجهیزات را نیز لحاظ کنیم. در این بررسی متوجه عملکرد باتری، صفحه نمایش، پشتیبانی از شارژ بی سیم، ویژگی هایی مانند عملکردهای سلامتی و ورزشی شدیم، احساس کردیم که خرید ساعت شیائومی S1 pro دارای قیمت خرید بالایی است که مطمئنا راضی کننده است. هر کسی با سلیقه نظر شما در مورد آن چیست؟ در مورد مورد 19 به ما بگویید.

مزایای ساعت شیائومی اس 1 پرو

  • صفحه نمایش بزرگ
  • عمر باتری

معایب ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو

  • عمر باتری کم برای کارهای سنگین

نقد و بررسی ساعت شیائومی S1 Pro

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت شیائومی S1 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت شیائومی S1 Pro"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید