نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ بلست مدل BTV-65KDA310B

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ بلست مدل BTV-65KDA310B هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

تلویزیون

نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ بلست مدل BTV-65KDA310B

در اینجا شما را با مدل Blast TV 65 inch BTV-65KDA310B آشنا می کنیم. اگر به دنبال یک تلویزیون بزرگ و مقرون به صرفه برای منزل یا محل کار خود هستید، توصیه می کنیم این بررسی را از دست ندهید. این مدل ویژگی های بسیار خوبی دارد و می تواند نیازهای اولیه شما را برطرف کند. قیمت این تلویزیون نسبت به امکاناتش مناسب است. اگر به مشخصات و قیمت تلویزیون بلست BTV-65KDA310B سایز 65 اینچ علاقه مند هستید تا انتها با ما همراه باشید.

طرح تی وی مدل بلاست 65 اینچ BTV-65KDA310B

امروزه طراحی تلویزیون ها بسیار شبیه به هم است و شاید تنها تفاوت آنها در صفحه نمایش منحنی یا تخت و حاشیه دور تلویزیون باشد. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 65 اینچ است و بدنه آن کاملا مشکی است که از جلو عالی به نظر می رسد. پایه تلویزیون ال ای دی BTV-65KDA310B 65 اینچ مدل BTV-65KDA310B بسیار شیک طراحی شده و تمامی درگاه های ارتباطی در پشت و سمت راست قرار گرفته و دسترسی خوبی دارد.

ویژگی های این تلویزیون 65 اینچی مدل BTV-65KDA310B

همانطور که گفتیم مدل Blast TV 65 inch BTV-65KDA310B هوشمند بوده و دارای سیستم عامل اندروید 9.0 می باشد تا امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین مانند همه تلویزیون های هوشمند می توانید از طریق مرورگر به اینترنت دسترسی داشته باشید و این تلویزیون را با کابل شبکه یا وای فای به اینترنت متصل کنید. امکانات جالب و کاربردی زیادی مانند Miracast، MHL و EPG نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است که با توجه به قیمت بلست تی وی قابل تقدیر است. در ادامه این ویژگی ها را به اختصار توضیح می دهید: بارها خواسته اید عکس گوشی خود را روی تلویزیون قرار دهید و در تلویزیون قدیمی مجبور به خرید دانگل برای آن بوده اید اما در مدل بلست تی وی. 65 اینچ BTV-65KDA310B با استفاده از ویژگی ساده MHL و بدون هیچ سخت افزار یا نرم افزار اضافی، می توانید فیلم ها یا عکس های گوشی خود را در تلویزیون تماشا کنید: این ویژگی با اتصال تلفن یا رایانه به تلویزیون به صورت بی سیم به شما کمک می کند. در واقع، Miracast همان کار کابل HDMI را انجام می دهد و دارای یک EPG با کیفیت خوب است: این عملکرد لیست برنامه هایی است که به لیست قدیمی تلویزیون معروف است.

کیفیت صفحه نمایش و بلندگوهای تلویزیون ال ای دی بلست اسمارت مدل BTV-65KDA310B سایز 65 اینچ.

مدل Blast TV 65 اینچ BTV-65KDA310B تصاویر را با بالاترین کیفیت نمایش می دهد و با پشتیبانی از کیفیت 4K رنگ ها زنده تر و پویاتر است که لذت تماشای فیلم را برای شما دو چندان می کند که کیفیت صدا را با کیفیت به ارمغان می آورد وضوح به گوش شما و هیچ چیز در مقایسه با رقبا. البته اگر دوست دارید موسیقی گوش دهید و بیس برایتان مهم است، بهتر است یک سیستم صوتی جداگانه تهیه کنید، اما بلندگوهای این تلویزیون بیشتر نیاز شما را پوشش می دهند.

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون ال ای دی بلست اسمارت مدل BTV-65KDA310B سایز 65 اینچ

این تلویزیون دارای دو پورت USB برای اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال و سه پورت HDMI برای اتصال آسان دستگاه های شما می باشد. از دیگر پورت های موجود در این مدل می توان به ورودی آنتن، ورودی VGA، خروجی هدفون و کابل شبکه اشاره کرد. در واقع با خرید تلویزیون بلست مدل BTV-65KDA310B دیگر نگران اتصال دستگاه خود به تلویزیون نباشید زیرا دارای تمامی پورت های لازم می باشد.

بررسی قیمت خرید تلویزیون 65 اینچ بلست مدل BTV-65KDA310B

با توجه به قیمت تلویزیون بلاست مدل BTV-65KDA310B و شرایطی که ارائه می دهد می توان قیمت خرید را بالا دانست. اگر به دنبال خرید تلویزیون هوشمند با قیمت مناسب هستید، این مدل انتخاب خوبی برای شماست، زیرا چیزی از برندهای خارجی و گران قیمت وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ بلست مدل BTV-65KDA310B" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ بلست مدل BTV-65KDA310B"، کلیک کنید.