نقد و بررسی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلیمتری

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلیمتری و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

نقد و بررسی

بررسی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلی متری

در سپتامبر 2022، ساعت هوشمند 40 میلی متری اپل واچ SE 2022 در بازار جهانی عرضه شد و به دلایل مختلفی که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد، توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. مهم ترین نکته قیمت اپل واچ SE 2022 مدل 40 میلی متری است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار خریداران خود قرار می دهد. اگر می خواهید در مورد مشخصات این محصول بیشتر بدانید با ما در نقد و بررسی اپل واچ SE 2022 مدل 40 میلی متری همراه باشید…

قیمت اپل واچ SE 2022 مدل 40mm

قیمت ساعت 40 میلی متری اپل واچ SE 2022 بین 250 تا 290 دلار است و قطعا در بازارهای مختلف با قیمت های متفاوتی مواجه خواهید شد.

به طور کلی قیمت اپل واچ SE 40 میلی متری نسخه 2022 در مقایسه با سایر محصولات این برند گران ترین است و به دلیل بهره مندی از ویژگی های مهم و کاربردی، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. در ادامه به بیان مهمترین آنها می پردازیم…

توضیحات اپل واچ SE 2022 مدل 40mm

صفحه نمایش 40 میلی متری Old Apple Watch SE 2022 کیفیت عالی دارد و رنگ بندی جذابی را ارائه می دهد که خواندن متن را در پس زمینه مشکی آسان می کند. اپل برای اینکه صفحه ساعت را حذف نکند، یک شیشه مقاوم نصب کرد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که نمایشگر روشنایی زیادی را حتی در روزهای آفتابی ارائه می دهد.

سطح صدای این مدل کاملا بلند و مناسب برای برقراری تماس است. در این مدل می توانید موسیقی را نیز ذخیره کنید، اما نمی توانید آنها را در دستگاه های دیگر پخش کنید، بنابراین بلندگوی ساعت می تواند شما را راضی کند. اپل برای ساخت این محصول از چیپست استفاده شده در سری 8 ساعت برتر استفاده کرد و به همین دلیل قیمت اپل واچ مدل SE 2022 40 میلی متری بسیار بالاست. به علاوه این ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است اما توجه داشته باشید که در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.

طراحی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلی متری

اگرچه از نظر قیمت، اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلی متری نسبت به سایر مدل های این شرکت ارزان تر است، اما از نظر طراحی در مقایسه با آن ها کمبودی ندارد و طراحی باکیفیتی دارد. از نظر ساختار، همان متریالی که در ساعت پرچمدار اپل دیده می شود و فریم آلومینیومی آن حس خوبی را به کاربر القا می کند.

سنسور ضربان قلب در پشت اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلی متری قرار گرفته است. بنابراین وقتی این گجت را می پوشید، حسگر در جلوی مچ دست شما قرار می گیرد تا ضربان قلب شما در دقیقه را بهتر بشمارد. این ساعت هوشمند اندازه نسبتاً کوچکی دارد و وزن سبک آن باعث شده تا کاربر آن را در دست داشته باشد، زیرا بدون بند تنها 27.8 گرم است و یکی از سبک ترین وسایل به خصوص در بازار به حساب می آید. در کنار دکمه چرخشی دیجیتال دکمه دیگری قرار دارد که با فشار دادن آن وارد منوی برنامه می شوید. اسپیکر و میکروفون نیز روی بدنه تعبیه شده است.

ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022 سایز 40 میلی متر

یکی از کاربردی ترین امکانات در توضیحات اپل واچ SE 2022 مدل 40 میلی متری، امکان کنترل فعالیت های ورزشی با آن است. به عنوان مثال ورزش هایی مانند: پیاده روی، شنا، یوگا، سوارکاری، دویدن و حتی تای چی توسط این ساعت تعیین می شود و پس از مدت کوتاهی که این کار را انجام می دهید ساعت شروع به بررسی آن می کند و در نهایت اطلاعات میزان کالری سوزانده شده را می دهد. میانگین ضربان قلب، تعداد قدم ها، منطقه تحت پوشش، مدت زمان تمرین و غیره.

Apple Watch SE 2022 40 می تواند نحوه حرکت شما را به طور کلی یاد بگیرد و در پایان روز اعلان هایی دریافت خواهید کرد که به شما می گویند برای رسیدن به اهداف فعالیت خود چه کاری باید انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی های سری اپل واچ 40 میلی متری SE 2022، قابلیت نظارت بر خواب است که اطلاعاتی در مورد ضربان قلب، مدت زمان هر مرحله از خواب و … ارائه می دهد. جالب است بدانید که هنگام شستن دست ها، اپل واچ مدل 40 میلی متری SE 2022 از طریق میکروفون و حرکات دست تشخیص داده و تایمر 20 ثانیه ای را فعال می کند. همچنین به شما هشدار می دهد به دلیل الگوهای نویز محیطی که می تواند به شنوایی شما آسیب برساند مراقب باشید.

ضربان قلب و سایر داده‌های ساعت می‌توانند روی صفحه نمایش تلفن یا تلویزیونی که از آن استفاده می‌کنید، اعم از آیفون، آی‌پد یا اپل تی‌وی، نمایش داده شوند. اپل واچ SE 2022 40 میلی متری دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج و همچنین تشخیص سقوط، کنترل صوتی، SOS و تماس های اضطراری است.

سیری در ساعت هوشمند Apple Watch SE 2022 سایز 40 میلی متر صدا را به سرعت تشخیص می دهد. همچنین به لطف پشتیبانی از GPS و سازگاری با اپلیکیشن قطب نما، می تواند به شما در جهت یابی و شمارش دقیق تعداد قدم هایی که برداشته اید کمک کند.

اگرچه ساعت هوشمند Apple SE 2022 دارای صفحه نمایش همیشه روشن نیست و نمی توانید اکسیژن خون را با آن اندازه گیری کنید، اما تمام ویژگی های مهم و کاربردی را دارد که کمبود هر دو را جبران می کند.

سیستم عامل Apple Watch SE 40 mm نسخه 2022

اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلی متری بر روی جدیدترین نرم افزار این شرکت یعنی WatchOS9 اجرا می شود. بنابراین، مدل پرچمدار دارای ویژگی های نرم افزاری بسیاری خواهد بود. در این نسخه، واچ فیس های مختلفی وجود دارد که می توانید هر بار با بند ساعت خود مطابقت دهید…

یکی از ویژگی های جالب این سیستم عامل این است که می توانید ساعت اپل یکی از اعضای خانواده خود مانند مادربزرگ یا فرزندتان که آیفون ندارد را به ساعت هوشمند خود متصل کرده و ساعت هوشمند را کنترل کنید.

باتری اپل واچ سری SE 2022 40 میلی متر

عمر باتری اپل واچ SE 2022 مدل 40 میلی متری در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند تقریباً متوسط ​​است. به عنوان مثال، اگر در طول روز به آن آهنگ گوش نکنید، یک روز شارژ نگه می دارد. البته اگر می خواهید از مانیتورینگ خواب در شب استفاده کنید، آن را یک بار تنظیم کنید تا بتوانید کمی استراحت کنید. به طور کلی با استفاده معمولی تا 18 ساعت عمر باتری را فراهم می کند. با فعال کردن حالت Power Mode می توانید عمر باتری را افزایش دهید. شارژ باتری 245 میلی آمپری از 0 تا 100 حدود 2 ساعت طول می کشد.

قیمت اپل واچ مدل SE 2022 40mm را بررسی کنید

همانطور که در بررسی 40 میلی متری اپل واچ SE 2022 صحبت کردیم، این ساعت تمام عملکردهایی که از یک گجت هوشمند انتظار داریم را دارد. نظارت بر خواب، نظارت بر ورزش، ضربان قلب و شمارش گام، نمایش نوتیفیکیشن، پشتیبانی از پاسخگویی به تماس ها، گوش دادن به موسیقی از طریق ساعت، مقاومت در برابر آب و از همه مهمتر خرید اپل واچ SE 2022 برای افزایش اندازه آن به 40 میلی متر ارزش دارد. و باعث عدم نمایش ویژگی های ضربان قلب، اندازه گیری اکسیژن خون و خالی – بله عملکرد متوجه نخواهد شد.

نظر شما در مورد قیمت اپل واچ SE 2022 مدل 40 میلی متری چیست؟ چرا قیمت خرید بالایی دارد؟

مزایای اپل واچ مدل 40 میلی متری SE 2022

  • مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری
  • پشتیبانی از شمارش ضربان قلب
  • جی پی اس
  • 18 ساعت عمر باتری
  • پشتیبانی از اکثر ورزش ها
  • نظارت بر خواب
  • تجهیزات با کیفیت بالا
  • چیپست Apple S8
  • نرم افزار پیشرفته با انواع صفحه های ساعت
  • بلندگو
  • روشنایی بالا

معایب ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022 سایز 40 میلی متر

  • هیچ پشتیبانی از تمام صفحه وجود ندارد
  • ناتوانی در اندازه گیری سطح اکسیژن در خون و ارائه ECG

نقد و بررسی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلیمتری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلیمتری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اپل واچ سری SE 2022 مدل 40 میلیمتری"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید