نقد و بررسی اپل واچ سری ۶

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی اپل واچ سری ۶ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

نقد و بررسی

بررسی اپل واچ سری 6

اپل واچ سری 6 را می توان با سنسوری دقیق و منحصر به فرد و در دو سایز 40 یا 44 میلی متری در رنگ های متنوع در بازار یافت. اپل واچ سری 6 دارای انواع ویژگی های تناسب اندام کاربر پسند، پشتیبانی عالی از اعلان ها، پاسخگویی لمسی و طراحی زیبا است. در ادامه به بررسی دقیق جزئیات این ساعت و قیمت اپل واچ 6 خواهیم پرداخت.

قیمت اپل واچ 6

اپل واچ سری 6 در مقایسه با برند و انتظارات کاربر از قیمت قابل قبولی برخوردار است. همانطور که می دانید محصولات این شرکت دارای استاندارد قیمت هستند و قیمت اپل واچ 6 در حال حاضر حدود 270 دلار است. برای اطلاع از این نوع ساعت ها و مقایسه آنها به صفحه قیمت اپل واچ در فروشگاه اینترنتی 19 کالا مراجعه کنید.

باتری اپل واچ سری 6

اگرچه انتظار می رود ظرفیت باتری در این سری بهبود یابد، اما اپل واچ سری 6 دارای عمر باتری 18 ساعته مانند سری های قبلی است. از طرفی این ساعت می تواند در 90 دقیقه شارژ شود که نسبت به نسل قبل پیشرفت کرده است.
در حال حاضر WatchOS 7 با مانیتورینگ خواب عرضه می‌شود، با ظرفیت باتری این ساعت می‌توانید به راحتی از آن برای نظارت بر خواب در هنگام خواب استفاده کنید و وقتی از خواب بیدار می‌شوید، مقدار زیادی شارژ باتری باقی می‌ماند.

طراحی اپل واچ سری 6

  • رنگ جدید
  • همان فرم سال های اخیر
  • Digital Crown دسترسی آسان را فراهم می کند

جدای از رنگ جدید، تشخیص تفاوت بین مدل های 5 و 6 دشوار است. شیشه کریستال یاقوت کبود برای محافظت از صفحه نمایش.

در پشت اپل واچ سری 6 سنسورهای سلامتی و نظارت بر ضربان قلب و ویژگی‌های جدیدی مانند اندازه‌گیری اکسیژن خون و نظارت بر نوار قلب (ECG) وجود دارد و در صورت تغییر قابل توجه به شما هشدار می‌دهد. اپل واچ سری 6 همچنین دارای گواهی 5ATM است، به این معنی که برای شنا و ورزش های آبی مناسب است.

ویژگی های اپل واچ سری 6

  • پشتیبانی از GPS، HRM، ECG و حتی LTE
  • حسگر جدید می تواند سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کند
  • اپل نظارت بر خواب را اضافه کرده است
  • WatchOS 7 نرم افزار انتخابی است
  • سفارشی سازی زیادی وجود دارد

در اپل واچ سری 6 40 میلی‌متری، ارتفاع‌سنج همیشه روشن، همراه با GPS و استفاده از شبکه‌های Wi-Fi اطراف، اطلاعات موقعیت مکانی را همیشه در اختیار شما قرار می‌دهد. این ویژگی امکان تشخیص تغییرات کوچک در سطح زمین را فراهم می کند.

ویژگی‌های جدید سلامتی و تناسب اندام، از جمله VO2 Max، نظارت بر خواب، شستشوی خودکار دست‌ها و حالت‌های جدید تمرین، می‌تواند به کاربران در مدیریت تمرینات روزانه کمک کند. تایمر شستشوی دستی جدید یک ویژگی بسیار هوشمندانه است که از حرکات دست و صدای آب برای شروع یک تایمر شمارش معکوس هنگام شستن دست ها استفاده می کند. این موارد این امر خرید اپل واچ 6 را به یک انتخاب منطقی تبدیل می کند.

ظاهر ساعت نیز بر اساس سلیقه شخصی قابل تنظیم است. یکی دیگر از ویژگی های اپل واچ سری 6 این است که این ساعت مستقل از گوشی به خوبی کار می کند، هر کاربری می تواند پادکست ها و فایل های صوتی را روی ساعت دانلود و پخش کند.

اپل واچ 6 با ویژگی جدیدی که میزان اشباع اکسیژن خون کاربر را اندازه گیری می کند، قابلیت های سلامت مدل های قبلی اپل واچ را گسترش می دهد. اشباع اکسیژن یا SpO2 نشان دهنده درصد اکسیژنی است که توسط گلبول های قرمز به قسمت های مختلف بدن منتقل می شود.
اپل واچ از الگوریتم پیشرفته ای در اپلیکیشن Blood Oxygen استفاده می کند که برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون بین 70 تا 100 درصد طراحی شده است. همه داده ها در برنامه Health در دسترس خواهند بود و کاربران می توانند پیشرفت را پیگیری کنند.
همچنین بسیاری از ویژگی های نرم افزاری جدید در watchOS 7 معرفی شده است.

برنامه های جداگانه ای برای Activity و Workout وجود دارد که فعالیت های شما را با کنترل دقیق تری دنبال می کند. تمام داده ها در سه حلقه قرار می گیرند که هر روز با تقویت آنها تکمیل می کنید.
یک ردیاب کیفیت خواب نیز اضافه شده است که به شما این امکان را می دهد تا کیفیت مراحل مختلف خواب خود را در طول شبانه روز مشاهده کرده و آنها را در یک بازه زمانی با هم مقایسه کنید.

صفحه نمایش اپل واچ 6

صفحه نمایش OLED رتینا LTPO در اپل واچ سری 6 یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در ساعت می بینید. اندازه آن حدود 1.78 اینچ در قطر و وضوح 368 x 448 پیکسل است. اپل از شیشه کریستال یاقوت کبود و فولاد ضد زنگ استفاده می کند و روشنایی صفحه نمایش حدود 1000 نیت است.

نمایش مداوم اپل واچ سری 6 2.5 برابر سریعتر از سری قبلی است.

قیمت خرید اپل واچ سری 6 را بررسی کنید

اپل واچ سری 6 سایز 40 یکی از بهترین مدل های هوشمند موجود در بازار است که با کارکردها و ویژگی های متنوع با قیمتی قابل قبول عرضه می شود. اگرچه مانیتور SpO2 با سری قبلی متفاوت است، اما دستگاهی است که در هر دو مدل تفاوت ایجاد می کند. تنوع و طراحی این ساعت ها بسیار زیاد است و برای مشاهده تنوع توصیه می کنیم به صفحه قیمت ساعت هوشمند مراجعه کنید.

مزایای اپل واچ سری 6

  • رنگ زیبا
  • ردیاب کیفیت خواب
  • صفحه نمایش با وضوح بالا
  • سنسور اکسیژن خون
  • کیفیت بالا

معایب اپل واچ سری 6

  • عمر باتری
  • گران

نقد و بررسی اپل واچ سری ۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اپل واچ سری ۶" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اپل واچ سری ۶"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید