نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S25

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S25 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zelot مدل S25

خلاصه بلندگوهای Zelot S25

یکی از بهترین و ارزان ترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در بازار باید شامل اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S25 باشد که علاوه بر ویژگی های خاص، طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالایی دارد. در این قسمت به بررسی مشخصات فنی و قابلیت های اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S25 می پردازیم بنابراین اگر قصد خرید اسپیکر Zealot را دارید می توانید با اطلاعات کافی این محصول را خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوث Zelot مدل S25; طراحی

طراحی مدل اسپیکر بلوتوث Zealot نشان از کیفیت آن دارد که توانایی زیادی در جلب نظر مخاطبان خواهد داشت. این محصول برای کسانی که قصد استفاده از اسپیکر را در منزل یا محل کار دارند بسیار موثر است. توجه داشته باشید که در قسمت جلوی دستگاه دو بلندگو خواهید دید که می توانند حال و هوای کاربر را هنگام پخش موسیقی تغییر دهند.

همچنین در قسمت بالایی اسپیکر S25 کلید مدیریتی وجود دارد که به شما امکان افزایش یا کاهش صدا را می دهد. بد نیست بدانید این محصول دارای پورت های USB، microSD و AUX می باشد. کاربران می توانند از طریق فلش مموری، رم یا کابل و به صورت بی سیم به اسپیکر Zealot متصل شوند. فراموش نکنید که قرار دادن این مدل از اسپیکر بلوتوث روی میز به دلیل طراحی جذابیت بیشتری خواهد داشت. همچنین این محصول در برابر پاشیدن آب مقاومت زیادی از خود نشان خواهد داد اما توصیه می شود آن را به خوبی و دور از ریختن نگهداری کنید. این محصول با وزن 550 گرم و سایز 160*73*70 میلی متر تولید شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. بدنه این دستگاه از پلاستیک +ABS مرغوب ساخته شده است.

اسپیکر بلوتوث Zelot مدل S25; مهارت ها

همانطور که گفته شد امکان استفاده از اسپیکر Zealot S25 به دو صورت بی سیم و بی سیم وجود دارد. بد نیست بدانید این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند و قدرت آن برابر با 6 وات است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S25 پشتیبانی از میکروفون داخلی است که می تواند در هنگام پخش فایل های صوتی تاثیر بسزایی در انتقال صدا و مکالمه داشته باشد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از بلندگو با مخاطبین خود صحبت کنید. محدوده فرکانس این محصول از 10 تا 20 کیلوهرتز بوده و دارای باتری قدرتمند 1500 میلی آمپر ساعتی می باشد. زمان شارژ باتری 2 تا 3 ساعت و عملکرد باتری 5 تا 7 ساعت زمان مکالمه و پخش صدا است.

خلاصه بلندگوهای Zelot S25

خلاصه

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت و قدرتمند هستید، Zealot S25 یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای کاربران خواهد بود. کیفیت صدا در کنار طراحی منحصربفرد یکی از مهمترین عناصر است که تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب دارد. شما می توانید به راحتی Zealot s25 را از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی با بهترین قیمت خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S25" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S25"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید