نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدلJBL Xtreme 3 | xtreme 3

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدلJBL Xtreme 3 | xtreme 3 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی بلوتوث قابل حمل JBL Xtreme 3 Xtreme 3

بلندگوهای jbl xtreme 3 برای افرادی مناسب است که به کیفیت ساخت و کیفیت صدا اهمیت می دهند. در کنار این دو ویژگی، قیمت jbl xtreme 3 را نیز باید در نظر گرفت اگر کیفیت و امکانات این محصول را با هم مقایسه کنید، با قیمت بسیار مناسبی مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید اسپیکر jbl xtreme 3 را دارید، بد نیست در مورد جزئیات بیشتر بدانید. قیمت بلندگوهای JBL را در وب سایت Technolife دنبال کنید.

  • بیس قدرتمند
  • سایز بالا نسبت به سایز
  • ضدآب
  • قابلیت اتصال به سایر اسپیکرهای JBL
  • با میکروفون سازگار نیست

طراحی بلندگو xtreme 3

به راحتی می توانید JBL Extreme 3 را حمل کنید و از کیفیت صدای آن راضی باشید. اولین چیزی که در مورد بلندگوهای JBL Extreme 3 به چشم می خورد طراحی آنهاست. شرکت JBL اسپیکر JBL xtreme 3 را به گونه ای طراحی کرده است که می توان آن را به صورت افقی در هر جهتی قرار داد. این اسپیکر با کیفیت دارای قطعات پلاستیکی نرمی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی این محصول را در مکان های مختلف قرار دهید.
JBL xtreme 3 از دو رادیاتور غیرفعال خارجی استفاده می کند تا همیشه کیفیت خوبی از موسیقی مورد علاقه شما داشته باشد و صدای آن بلند و واضح باشد. اگر می خواهید در هر زمان و هر مکان به موسیقی گوش دهید، بلندگوی jbl xtreme انتخاب مناسبی برای شماست. این محصول با توجه به مقاومت بالایی که دارد گزینه مناسبی برای سفر و دنیای بیرون به حساب می آید
xtreme 3 JBL از گواهی IP67 بهره می برد و به همین دلیل در برابر آب و گرد و غبار مقاومت خوبی دارد. این استاندارد امکان بردن اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL xtreme 3 را به ساحل برای استفاده در استخر فراهم کرد. آب و گرد و غبار روی این محصول تاثیری نخواهد داشت و می توانید در آب و هوای مختلف از این محصول استفاده کنید. لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوث jbl xtreme 3 می تواند در آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه بدون آسیب کار کند. البته زمانی که این دستگاه در آب قرار می گیرد، اتصال بلوتوث قطع می شود.

اسپیکر بلوتوث JBL xtreme 3 به عنوان محصولی که قیمت چندان بالایی ندارد کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد. در واقع اسپیکرهای بلوتوثی زیادی در بازار وجود دارند که می توانید در هنگام خرید به آنها توجه کنید، اما قیمت و کیفیت دو عامل مهمی هستند که باعث شده اند اسپیکرهای JBL Extreme 3 توجه بسیاری را به خود جلب کنند. همچنین ابعاد و وزن این محصول برای سفرهای مختلف مناسب است. ابعاد این محصول 13.3 x 13.6 x 29.8 میلی متر و وزن آن 1.96 کیلوگرم است. شرکت JBL همیشه نشان داده است که می تواند محصولاتی را با کیفیت خوب و بدون از دست دادن طراحی وارد بازار کند.
شرکت JBL برای اینکه این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کند، سعی نکرده است از کیفیت ساخت و یا کیفیت صدای این محصول خدشه ای وارد کند. این محصول طراحی مینیمال دارد و در هر محیطی خودنمایی می کند. این محصول با کابل USB شارژ می شود و با استفاده از کابل AUX و بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل می شود.

اسپیکر بلوتوث باتری JBL xtreme 3

باتری طراحی شده برای این اسپیکر JBL به شما اجازه می دهد تا 15 ساعت به موسیقی گوش دهید. البته باید توجه داشته باشیم که عملکرد باتری کاملا به حجم تولید کتاب بستگی دارد. هر چه میزان صدا بیشتر باشد، باتری سریع‌تر تخلیه می‌شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای این محصول در نظر گرفته شده که برای پخش موسیقی تا 2 ساعت و نیم مناسب است. از آنجایی که این محصول از کابل میکرو USB استفاده می کند، مدت زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد.

اسپیکر بلوتوث JBL xtreme 3

اسپیکر jbl xtreme 3 یک محصول قابل حمل است که می تواند موسیقی مورد علاقه شما را در هر مکانی پخش کند. این محصول از بلوتوث 5.1 بهره می برد و تا 10 متر برد دارد. شما هرگز با این محصول مشکلی نخواهید داشت و می توانید بدون وقفه به موسیقی گوش دهید. نکته جالب این است که می توانید این اسپیکر JBL را به سایر اسپیکرهای قابل حمل JBL متصل کنید. با آن می توانید صدای بالاتری داشته باشید، کیفیت بهتری داشته باشید و به صدای استریو شگفت انگیزتری گوش دهید.

سایر ویژگی های اسپیکر jbl xtreme 3

JBL Extreme 3 دارای ورودی AUX است و به راحتی می توانید آن را به محصولات مختلف از جمله کامپیوتر و تلفن همراه متصل کنید. این محصول را می توان از طریق بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل کرد.
اپلیکیشنی نیز برای این محصول منتشر شده است که مجموعه ای از امکانات ویژه را در اختیار کاربر قرار می دهد. با این برنامه می توانید اسپیکر را به روز کنید و حتی نام بلوتوث آن را تغییر دهید. این برنامه به کاربر نشان می دهد که چقدر باتری باقی مانده است.

عملکرد صوتی بلندگوهای JBL Extreme 3

کیفیت صدای بلندگوهای قابل حمل JBL xtreme 3 به عنوان یک محصول با ارزش، قطعا شما را راضی خواهد کرد. با شنیدن کیفیت صدای این دستگاه متوجه خواهید شد که محصول فوق العاده ای دریافت می کنید. به خصوص که محصولات گران تری نیز در بازار موجود است. این اسپیکر دارای تعادل صدای عالی است و صدا را با وضوح و جزئیات بالا پخش می کند. پس شک نکنید که این محصول برای پخش موسیقی و حتی جلسات آنلاین عالی خواهد بود.
قدرت این محصول در دنیای بیرون بیش از هر زمان دیگری مشهود است. بلندگوهای jbl xtreme 3 بیس عالی تولید می کنند که بسیاری از کاربران را هیجان زده می کند. صدای عریض در اسپیکر JBL xtreme 3 کیفیت خوبی دارد و صدای خواننده با وضوح بالایی پخش می شود. صدا به قدری دقیق است که می توانید صدای هر ساز را بشنوید. شما می توانید این همه کیفیت عالی را در محصولی بیابید که چندان عالی نیست.

اگر می خواهید در مورد کیفیت این محصول بیشتر بدانید، بد نیست از موسیقی یا سرویس پخش موسیقی با کیفیتی مانند Tidal استفاده کنید. مطمئن باشید که این بار تعجب خواهید کرد که چگونه این محصول کوچک می تواند چنین کیفیت خوبی تولید کند.
استفاده از بلندگوهای JBL xtreme 3 آسان است. کافی است دکمه بلوتوث را فشار دهید و زمانی که چراغ ها شروع به چشمک زدن کردند و بلندگو به صدا درآمد، می توانید یک دستگاه بلوتوث دیگر را وصل کنید. کافیست قسمت بلوتوث کامپیوتر یا گوشی خود را روشن کنید و اسپیکر jbl xtreme 3 را پیدا کنید و به آن متصل شوید.

نتیجه

این محصول JBL یک اسپیکر قابل حمل عالی محسوب می شود. شاید برخی از ویژگی هایی که در سایر اسپیکرها پیدا می کنید را در این محصول پیدا نکنید، اما قیمت مناسب یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید. برای خرید اسپیکر از طیف وسیعی از محصولات موجود در فروشگاه دیجیتال فروشگاه های معتبر اینترنتی دیدن کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدلJBL Xtreme 3 | xtreme 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدلJBL Xtreme 3 | xtreme 3"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید