نخست وزیر هند تسلیت گفت – خبرگزاری آنا

نخست‌وزیر هند تسلیت گفت

نخست وزیر هند خبر شهادت رییس جمهور و هییت همراه وی در سانحه هوایی را غم انگیز و شوکه کننده توصیف کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نارندرا مودی» نخست وزیر هندوستان  امروز دوشنبه در واکنش به شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور ایران  و هییت همراه وی تصریح کرد که نقش رییس جمهور ایران در تقویت روابط دوجانبه هند و ایران همواره در یادها خواهد ماند.

وی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) تصریح کرد: «عمیقاً از درگذشت غم انگیز دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران متاثر و شوکه شدم. از صمیم قلب به خانواده ایشان و مردم ایران تسلیت می گویم.»

پس از ساعت ها جست وجوی بالگرد حادثه دیده رییس جمهور، صبح امروز رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد با کشف محل بالگرد سانحه دیده آثاری از زنده بودن سرنشینان آن مشاهده نشد. بالگرد حامل رییس جمهور ـ که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود ـ در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رییس جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود که تمام سرنشینان به شهادت رسیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخست وزیر هند تسلیت گفت – خبرگزاری آنا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخست وزیر هند تسلیت گفت – خبرگزاری آنا"، کلیک کنید.