معرفی گیر فیت 2

در این مطلب با موضوع معرفی گیر فیت 2 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

معرفی Gear Fit 2

Gear Fit 2 با طراحی شیک و لیست بلند بالایی از ویژگی ها توجه بسیاری از علاقه مندان به گجت های هوشمند را به خود جلب کرد. در ادامه با ویژگی های Gear Fit 2 بیشتر آشنا می شوید و از قیمت Gear Fit 2 مطلع می شوید …

قیمت Gear Fit 2

اولین تلاش سامسونگ برای تولید این برند دستبند هوشمند که در سال 2014 راه اندازی شد، دارای نقص بود و با همان برند گوشی کار می کرد و بیش از چند فعالیت را زیر نظر نداشت. اما خریدار برای داشتن چنین گجتی باید 200 دلار می پرداخت.
در مقابل، ساعت جدید این برند، Gear Fit 2، 180 دلار قیمت دارد و با هر گوشی دارای نسخه جدیدتر اندروید کار می کند، دارای GPS داخلی است و تناسب اندام را ردیابی می کند. در ادامه به شما خواهیم گفت که آیا قیمت مچ بند هوشمند سامسونگ Gear Fit2 با توجه به امکانات مناسب است یا خیر.

باتری Gear Fit 2

سامسونگ وعده عمر باتری سه تا چهار روزه با استفاده معمولی را داده است که با توجه به صفحه نمایش بزرگ و روشن قابل ستایش است. اما با توجه به تجربه کاربر، در صورت استفاده مداوم از GPS، باتری در عرض یک روز خالی می شود و اگر GPS را خاموش کنید، بیش از 3 روز دوام می آورد.

Gear Fit Design 2

مچ بند هوشمند Samsung Gear Fit 2 هویت و کیفیت محصولات سامسونگ را حفظ می کند. صفحه نمایش منحنی مستطیل شکل با تریم فلزی مات در رنگ دلخواه شما احاطه شده و با پلاستیک مقاوم در برابر عرق و آب پوشانده شده است که مچ دست شما را لمس می کند.
دو دکمه در سمت دستبند رو به مچ خود پیدا خواهید کرد. یکی برای پیمایش در منو و دیگری برای روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین نمایش منوی تنظیمات پنجره استفاده می شود. علاوه بر این، دکمه پاور را می توان برای انجام یک عملکرد (از چندین گزینه) با دوبار کلیک برنامه ریزی کرد.

استفاده از Samsung Fit 2

وقتی “Fit” را در نام یک محصول می بینید، قطعاً انتظار دارید سطحی از ویژگی های تناسب اندام را داشته باشید. Gear Fit 2 به خوبی کار می کند و اطلاعات سلامتی شما را ردیابی و ثبت می کند. مچ بند Gear Fit2 مشابه نسخه S2 است و همان ویژگی ها و اعلان های سلامتی را ارائه می دهد.

سنسور نوری ضربان قلب در پشت Samsung Gear Fit 2 ضربان قلب شما را هر 10 دقیقه در طول روز اندازه گیری می کند. اعداد ثبت شده توسط این مچ بند با سایر دستگاه ها و مانیتورهای ضربان قلب مقایسه شده و صحت آن به اثبات رسیده است.
اگر شروع به ورزش کنید، این سنسور داده های ضربان قلب را در عرض 1 ثانیه ثبت می کند. این مچ بند سامسونگ می تواند با برنامه محبوب دویدن و دوچرخه سواری Strava همگام شود، اما نمی تواند شامل داده های ضربان قلب شود.

با Gear Fit2 نمی توانید دوش بگیرید یا شنا کنید، زیرا این گجت کاملا ضد آب است! این دستگاه سامسونگ دارای رتبه IP68 است، بنابراین در زیر باران، شستن ظروف و هنگام ورزش به خوبی کار می کند. اگرچه می توانید آن را در عمق 3 متری آب غوطه ور کنید، اما دوش گرفتن با آن توصیه نمی شود (به دلیل سطوح مختلف فشار آب از سر دوش های مختلف).

اگر دونده و دوچرخه سوار هستید، قابلیت اندازه گیری سرعت و مسافت GPS برای شما بسیار مهم و مفید است. خوشبختانه مچ بند Samsung Gear Fit2 دارای GPS نیز می باشد.

صفحه نمایش Samsung Gear Fit2

صفحه نمایش اولین چیزی است که توجه شما را جلب می کند. Samsung Gear Fit2 دارای صفحه نمایش لمسی 1.5 اینچی Super AMOLED است. این صفحه نمایش دارای پس زمینه مشکی و رنگ های تیز، روشن و غنی است. مانند سلف خود دارای انحنای کمی است اما شکل عجیب و غریب سلف خود را ندارد.

سامسونگ تصمیم گرفته است تمام داده ها را به صورت عمودی روی ساعت هوشمند نشان دهد، به این معنی که برای خواندن مواردی مانند اعلان ها نیازی به چرخاندن دست خود ندارید.

تنها نقطه ضعف نمایشگر این است که خواندن آن در نور خورشید و در فضای باز، حتی در بالاترین روشنایی، دشوار است.

مشخصات Gear Fit2 از نظر سخت افزاری و نرم افزاری

مانند اولین ساعت هوشمند سامسونگ، یکی از ویژگی های Gear Fit 2 این است که اعلان ها را از تلفن شما نشان دهد، اما به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، البته بیش از این کار را انجام دهید، و در غیر این صورت به گوشی خود نیازی ندارید، می تواند خلاصه مفیدی از آن ارائه دهد. معیارهای تناسب اندام روزانه شما به عنوان مثال، کالری ها در قالب یک برنامه زمانی تجزیه و تحلیل می شوند که شدت فعالیت های شما در طول روز را نشان می دهد.

Fit 2 سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل تایزن است و به روش های مختلف برای ارائه اطلاعات سلامت سازماندهی شده است. اگر آن را با یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید جفت کنید، تجربه بهتری از اطلاعات و قابلیت های این گجت خواهید داشت. اگر برنامه های Samsung Gear و S Health را روی یک تلفن Android یا iOS سازگار نصب کرده اید، Gear Fit 2 به طور خودکار معیارهای تناسب اندام شما را به شما می دهد.

قیمت خرید گیر فیت 2

از آنجایی که Gear Fit 2 بسیار مقرون به صرفه است، مکانی عالی برای شروع برای کسانی است که واقعاً می خواهند تغییرات سالمی در زندگی خود ایجاد کنند. این ردیاب تناسب اندام برای مبتدیان و جویندگان هیجان توصیه می شود. با این حال، اگر عاشق شنا هستید، مدل های جدیدتر و به روزتر را در نظر بگیرید.

مزایای Gear Fit 2:

  • استفاده از آن آسان است
  • همه چیز را دنبال کنید به جز شنا
  • دارای GPS داخلی است

معایب Gear Fit 2:

  • نمایشگر در نور خورشید قابل خواندن نیست

معرفی گیر فیت 2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی گیر فیت 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی گیر فیت 2"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427