معرفی پلوپز پارس خزر مدل کندوج RC271TSP

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی پلوپز پارس خزر مدل کندوج RC271TSP هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

پارس خزر

معرفی اجاق گاز پارس خزر مدل Kenduj RC271TSP

زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی یکی از کارهایی است که نه تنها مردم باید برای آن تلاش کنند، بلکه برندهای معروف نیز می توانند با قرار دادن محصولات بومی و سنتی آن را به نحو احسن انجام دهند. پارس خزر نیز این کار را به خوبی انجام داده و وسایل منزل خود را با توجه به کارکردشان با کلمه اصیل نامگذاری کرده است. به عنوان مثال در بین مدل های مختلف پلوپز پارس خزر، پلوپز پارس خزر کندوج 271 یکی از این محصولات است.

کندوک که به آن کندوک و کندوله نیز گفته می شود معانی بسیار متفاوتی دارد. از دیدگاه زبان فارسی این واژه ترکیبی از کر و ایندوز به معنای محل نگهداری کر است. (کارا را به دسته ساقه برنج می گویند.) آنچه جالب توجه است بسترهای برنج در شمال ایران است و این واژه هنوز در مازندران رواج دارد و تا آن زمان به عنوان نام انبار برنج به کار می رفته است. خرمنگاه پارس خزر که یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است یکی از مدل های آشپزی خود را با این واژه نام گذاری کرد.

نظرات:

در نگاه اول و شاید به عنوان اولین فاکتور مهم در خرید پلوپز ظرفیت آن حائز اهمیت است، مدل هایی که عدد 271 در آنها وجود دارد در واقع ظرفیت 12 نفره و قابلیت پخت 12 فنجان برنج را دارند که بسیار مفید برای خانواده خاص الان

آخرین فاکتور طرح و جنس محصول است که در این زمینه باید گفت که کندوج دارای درب شیشه ای، بدنه پلاستیکی مقاوم و تابه فلزی با روکش تفلون است که زیبا و زیبا بوده و در زیر نصب شده است. به یکدیگر. در مورد روکش تفلون ظرف باید گفت که از مواد کاملا بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است بنابراین در هنگام پخت و پز و بعد از آن موادی متصاعد نمی شود که سلامتی را به خطر اندازد. کابل محصول نیز نسوز است و از این نظر ایمنی شما را تضمین می کند و علاوه بر آن می توان این کابل را از محصول جدا کرد.

ایمنی شما را دلیل دیگری تضمین می کند و به آن فیوز حرارتی می گویند که با افزایش دما از کار می افتد. علاوه بر این فیوز، از تایمرها و ترموستات های خارجی با دقت بالا برای تنظیم روش های مختلف پخت و مصرف بهینه انرژی استفاده شد.

حتی اگر همینطور باشد آشپزی پارس خزر مدل پلاز گرما، پخت و پز و دیر پز را نگه نمی دارد، اما مانند همه مدل ها دارای تایمر و قابلیت تنظیم سطح پخت در ته تابه است و برای ما ایرانی ها که این قسمت را دوست داریم انتخاب مناسبی به حساب می آید. غذا.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی پلوپز پارس خزر مدل کندوج RC271TSP" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی پلوپز پارس خزر مدل کندوج RC271TSP"، کلیک کنید.