معرفی تصفیه هوا سایا پارس خزر مدل 602

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی تصفیه هوا سایا پارس خزر مدل 602 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

پارس خزر

معرفی دستگاه تصفیه هوا سایا پارس خزر مدل 602

امروزه آلودگی هوا یکی از بزرگترین معضلات شهرهاست. انواع ذرات و کثیفی ها به پشت خانه می آیند پس بهتر است به دلیل مشکلات و آسیب هایی که به انسان وارد می کنند وارد خانه نشوند. یکی از روش های مفید یک دستگاه تصفیه هوا بخرید و استفاده از آن در منزل می باشد که امروزه بسیار پیشرفته تر از قبل شده و برندهای مختلفی از آن در بازار وجود دارد که یکی از دستگاه های تصفیه هوا سایا پارس خزر مدل 602 نام دارد.

نظرات:

شکل و وزن آن به بهترین شکل طراحی شده است تا بتوانید به راحتی آن را در جایی که می خواهید قرار دهید و شکل آن باعث ایجاد ناهماهنگی و عدم تعادل بین سایر وسایل منزل نشود. با شنیدن نام چنین دستگاهی ممکن است تصور کنید که صدای آن بسیار بلند است اما از همان ابتدا باید گفت که صدای 15 دسی بل ساکت تر از زمزمه است و صدایی که در محیط تولید می کند می تواند باشد. سخت شنیدن

نکته مثبت کارایی آن در پوشاندن 25 متر مربع هوای تازه و انتشار 60 متر مکعب هوای تازه در ساعت است، این هوای تازه از 7 فیلتر مختلف عبور می کند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند، از جمله این فیلتر پیش فیلتر است. .، فیلتر هپا، فیلتر کربن، UV، فتوکاتالیست، فیلتر فلزی شتاب دهنده الکترواستاتیک و یونیزر. کل فرآیند این فیلترها را می توان در این نکته خلاصه کرد که انواع کثیفی (دی اکسید کربن، گرد و غبار و …)، ذرات ریز، کرک و پشم و غیره را جذب می کنند و هوای خوب و دلپذیری دارد. آن را تمیز برمی گردانند.

دارای سیستم یونیزه کننده است اما در پاسخ به این سوال که این سیستم چیست باید گفت که مجموعه یون های مثبت و منفی در اطراف ما زیاد است و اختلال آنها به انسان احساس ضعف، ضعف می دهد. و تلفات جانی با کمک این دستگاه در یون ایجاد می شود و احساس خوبی خواهید داشت. در نهایت نگران مصرف انرژی آن نباشید زیرا دارای تایمرهای قابل تنظیم 2، 4 و 8 ساعته است و بعد از شب، هنگام خواب و یا زمانی که دور هستید خاموش می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی تصفیه هوا سایا پارس خزر مدل 602" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی تصفیه هوا سایا پارس خزر مدل 602"، کلیک کنید.