معرفی اسپیکر jbl charge 5 | جی بی ال شارژ ۵

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر jbl charge 5 | جی بی ال شارژ ۵ هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر شارژ jbl 5 | شارژ جی بی ال 5

یکی از جدیدترین اسپیکرهای شرکت جی بی ال محصولی معروف به jbl charge 5 قیمت اسپیکر jbl charge 5 بسیاری از افراد را به فکر خرید این محصول انداخته است. اسپیکر بلوتوث شارژ 5 JBL دارای ویژگی های جالبی است که در ادامه به آنها می پردازیم. ویژگی هایی که صدا را ایجاد کرد 5
خرید هوشمندانه ای باشید اسپیکر JBL Charge 5 یک اسپیکر قابل حمل عالی است که برای استفاده در فضای باز انتخابی عالی است. اولین چیزی که JBL Charge 5 را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند ضد آب بودن آن است. همچنین مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار دارد. بنابراین می توانید این محصول را به راحتی به ساحل ببرید. در بلندگوی JBL شارژ 5 از دو رادیاتور غیرفعال استفاده شده است که صدایی با کیفیت تولید می کنند. برای مشاهده بلندگوهای JBL موجود در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی روی لینک کلیک کنید.

 

  • قدرت در باس
  • یک ماه بلند در مقایسه با یک بعد کوچک
  • ضدآب
  • دارای پورت USB A برای شارژ گوشی هوشمند
  • هیچ برنامه ای برای تنظیمات EQ وجود ندارد

 

طراحی اسپیکر بلوتوث شارژ 5 JBL

اسپیکر JBL Charge 5 در رنگ های آبی، مشکی، خاکستری، قرمز و … وارد بازار شده است و به همین دلیل سلیقه های مختلف می توانند این محصول را خریداری کنند. هنگام خرید jbl charge 5 باید ابعاد را در نظر بگیرید. ابعاد این محصول 22.3 x 9.6 x 9.3 سانتی متر و وزن آن یک و نیم کیلوگرم است. این محصول وزن زیادی ندارد و به راحتی می توانید آن را حمل کنید. البته اسپیکر بلوتوث شارژ 5 JBL همان مدل قبلی به نام Charge 4 است. اسپیکر jbl charge 5 به شکل استوانه ای ساخته شده و از باس پسیو استفاده می کند. در واقع این تفنگ ها در دو سر یک تقویت کننده 5 شارژی نصب می شوند.

از دیگر مشخصات اسپیکر jbl charge 5 می توان به توییتر 20 میلی متری با توان ده وات و ووفر 90*52 میلی متری با توان 30 وات اشاره کرد. ممکن است فکر کنید که این محصول صدای استریو تولید می کند. اما با معرفی اسپیکر jbl charge 5 باید گفت که این محصول صدای مونو تولید خواهد کرد. اگرچه عدم وجود صدای استریو می تواند نقطه ضعف این محصول باشد، اما باید گفت که در صورت خرید دو مدل JBL charge 5 می توانید صدای استریو و حالت PartyBoost داشته باشید. البته به دلیل اندازه بلندگوهای JBL Charge 5 صدای استریو چندان به چشم نمی آید. زیرا صدا با توجه به اندازه این محصول از یک طرف به گوش مخاطب می رسد. از دیگر ویژگی های اسپیکر jbl charge 5 می توان به بلوتوث 5.1 آن اشاره کرد که از کدک SBC پشتیبانی می کند. متاسفانه این محصول فاقد کدک ACC یا Aptx است.

در زیر JBL Charge 5 چیزی شبیه به پایه وجود دارد که باعث می شود این اسپیکر روی سطوح مختلف حرکت نکند و ثابت بماند. در پنلی که در بالای این محصول قرار دارد با دکمه های مختلفی روبرو خواهید شد. دکمه هایی برای خاموش و روشن کردن، اتصال به بلوتوث، افزایش و کاهش صدا و شروع و توقف موسیقی استفاده می شود. شما حتی می توانید موسیقی را تغییر دهید. همچنین دکمه ای برای حالت PartyBoost بر روی این محصول تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید به سایر اسپیکرهای JBL متصل شوید و کیفیت صدای بهتری را تجربه کنید.

در پشت بلندگوی jbl شارژ 5 بلوتوث، پورت USB A را پیدا می کنید که می توانید گوشی خود را شارژ کنید. همچنین یک پورت USB C نیز روی این اسپیکر قابل حمل وجود دارد که به خود دستگاه متصل است. شارژ 5 قیمت چندان بالایی ندارد و حتی امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این باعث می شود jbl charge 5 یک خرید هوشمندانه باشد.

بلندگوهای Charge 5 از گواهی IP67 بهره می برند. در واقع این محصول هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار است. حتی JBL ادعا می کند که این محصول 30 دقیقه در آب دوام می آورد. البته توصیه می کنیم این کار را نکنید. سیگنال های بلوتوث در زیر آب به خوبی کار نمی کنند. ضدآب بودن این محصول در باران شدید یا نزدیک استخر بیشتر حس می شود. مقاومت این محصول در برابر نفوذ گرد و غبار به اندازه ای است که بتوانید آن را به راحتی به ساحل ببرید.

در نهایت باید گفت که قیمت 5 شارژ زمانی معقول تر از همیشه به نظر می رسد که متوجه می شوید باتری این محصول 20 ساعت دستگاه را نگه می دارد. البته اگر مدام صدا را زیاد کنید، عمر باتری کاهش می یابد.

 

شارژ عملکرد بلندگو 5

هنگام خرید اسپیکر jbl charge 5 باید به کیفیت این محصول توجه کنید. این محصول در این زمینه بسیار خوب عمل می کند و برای کاربران بسیار جذاب است. اگر به دنبال محصولی با کارایی بالا هستید، اسپیکر بلوتوث شارژ 5 jbl ممکن است برای شما مناسب باشد. کیفیت این محصول حتی در بالاترین سطح هم افت نمی کند که این امر به دلیل فناوری DSP یا Digital Signal Processing اتفاق می افتد. اسپیکر بلوتوث jbl charge 5 برای انواع موسیقی مناسب است و حتی در حالت ارکسترال نیز عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهد. صدا به وضوح می آید و شما می توانید به وضوح سازهای مختلف را ببینید.

 

نتیجه

اسپیکر بلوتوث jbl charge 5 یک محصول قابل حمل عالی است. قیمت اسپیکر jbl charge 5 باعث شد این محصول به سرعت طرفداران خود را پیدا کند. عملکرد این اسپیکر در مقایسه با اسپیکرهای هم رده بهتر است و در نتیجه گزینه جذاب تری است. این اسپیکر طراحی زیبا و کیفیت خوبی دارد. فروشگاه های معتبر اینترنتی در تلاش است تا بهترین قیمت را برای بلندگوها مانند تلفن همراه در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر jbl charge 5 | جی بی ال شارژ ۵" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر jbl charge 5 | جی بی ال شارژ ۵"، کلیک کنید.