معرفی اسپیکر کینگ استار kbs 345

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر کینگ استار kbs 345 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی بلندگوی Kingstar kbs 345

  • مناسب برای مهمانی ها
  • رزرو بالا
  • چراغ های رقص و علائم LED
  • کنترل از راه دور
  • پشتیبانی از فلش مموری
  • ندارند

از موسیقی در مهمانی ها و رویدادها لذت ببرید. برند معروف چینی کینگ استار با 17 سال سابقه در تولید محصولات صوتی آنها را به خوبی می شناسد. اسپیکر بلوتوث پرتابل King Star kbs345 با دو بلندگوی قدرتمند 12 واتی و پرتو نور، محصولی جذاب برای شرکت شماست. این اسپیکر برای مواقعی که می خواهید صدای خود را به مخاطبان خود نشان دهید از میکروفون نیز پشتیبانی می کند. برای خرید اسپیکر کینگ استار و مشاهده تمامی محصولات روی لینک کلیک کنید.

قیمت و در دسترس بودن بلندگوهای میکروفون را بررسی کنید: بلندگوهای میکروفون

بلندگو kbs345

طراحی جذاب این اسپیکر در نگاه اول هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید را به شما می گوید. شما در حال صحبت با یک سخنران حرفه ای هستید. بلندگوهای kingstar kbs345 دارای دو بلندگوی بزرگ 12 واتی هستند که هر کدام دارای نور LED هستند. این چراغ ها در حین پخش موسیقی، جلوه رقص نور ایجاد می کنند. کنترل ها و پورت های زیادی در سمت راست این محصول وجود دارد. برای کسب حداکثر رضایت از کار با این اسپیکر، ریموت کنترل در جعبه قرار داده شده است که نمودار خوبی دارد و در همه جهات کار می کند.

وزن این اسپیکر سه پوند است و اگرچه یک بند وجود دارد که می توانید روی شانه خود بیندازید، اما برای حمل و نقل دائمی طراحی نشده است. شارژ باتری با حجم 50 درصد طبق ادعای سازنده 360 دقیقه است.

محکم اما زیبا مناسب برای مهمانی ها

برای هر بلندگو، بدنه ای بادوام لازم است. با دانستن این موضوع، Kingstar این اسپیکر را از پلاستیک مقاوم ساخته است. در نتیجه، دیگر نگران آسیب دیدن آن در حین حمل و نقل نخواهید بود. البته این قدرت تاثیری بر کیفیت محصول ندارد. حضور رقص نور به Kingstar kbs345 به عنوان یک بوم باکس یا بلندگوی مهمانی کمک می کند. توجه داشته باشید که این اسپیکر ضد آب نیست.

پورت های چندگانه و همه کاره بلندگوهای Kingstar kbs 345

در میان پورت های ارتباطی و ارتباطی Kingstar KBS345، گزینه ای برای همه چیز وجود دارد. ما یک پورت USB داریم که می توان از آن برای فلش مموری استفاده کرد. یا اگر ترجیح می دهید، از کارت TF استفاده کنید تا فایل های موسیقی خود را همیشه آماده داشته باشید. با وجود اتصال بی سیم بلوتوث، در صورت تمایل می توانید از AUX برای اتصال به بلندگوی بلوتوث نیز استفاده کنید. شارژ باتری از طریق یک کابل micro USB انجام می شود که در جعبه نیز موجود است. در نهایت پورت میکروفون را داریم.

قدرت و کیفیت صدای بلندگوی بلوتوث پرتابل Kingstar kbs345

اما شکی نیست که مهمترین ویژگی یک گوینده خوب قدرت و کیفیت اوست. برای این منظور کینگ استار از دو بلندگوی ساب ووفر بزرگ 12 واتی استفاده کرد که در نتیجه توان مدل kbs345 عدد مناسبی 24 وات است. این عدد به چه معناست؟ به زبان ساده، با این اسپیکر می توانید رقص های کوچک و متوسط ​​را بدون کاهش کیفیت صدا و خط و خش انجام دهید. بلندگوهای ساب ووفر قادر به تولید صدای قدرتمند و باکیفیت هستند و این موضوع در بلندگوهای kingstar kbs345 مشهود است. همچنین 2 تیونر برای داشتن صدای سه گانه عالی با وضوح بالا وجود دارد.

نتیجه

با در نظر گرفتن صدای بلند، اسپیکر BoomBox برای مهمانی ها طراحی و پیشنهاد می شود. kingstar kbs345 نیز یک بوم باکس قدرتمند است که با توجه به قیمتی که دارد انتخاب خوبی برای علاقه مندان به موسیقی محسوب می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر کینگ استار kbs 345" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر کینگ استار kbs 345"، کلیک کنید.