معرفی اسپیکر پرووان PSB4980

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر پرووان PSB4980 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر Provan PSB4980

در میان محصولات حرفه ای و گران قیمت برند معروف ProOne، اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan psb4980 را می توان یکی از بهترین ها دانست. این محصول لوکس علاوه بر طراحی جذاب، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و با هر بار شارژ می تواند تا 8 ساعت موسیقی پخش کند. کیفیت ساخت بالا با گارانتی معتبر از دیگر ویژگی های بارز این محصول می باشد.

کیفیت طراحی و تولید اسپیکر بلوتوث پرتابل پروان مدل psb4980

محصول زیر دارای ابعاد تقریبی 98x98x250 میلی متر و وزن بیش از یک کیلوگرم می باشد. مهندسان پروان این اسپیکر را به شکل استوانه ای طراحی کرده اند و سیم کوچکی بر روی آن تعبیه شده است تا نگران کارکردن دستگاه نباشید. به علاوه دستگاه در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم است تا افرادی که قصد استفاده از این اسپیکر را در فضای باز و یا طبیعت دارند با مشکل مواجه نشوند.

اجزای مربوط به Provan psb4980

اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4980 با وجود حجم کم حرف های زیادی برای گفتن دارد و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد که مهمترین آنها اتصال با بلوتوث نسخه 5.0 می باشد. به این معنی که علاوه بر پایداری انتقال اطلاعات، ارتباط با دستگاه های هوشمند در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. علاوه بر این کاربران می توانند در فاصله حداکثر 10 متری به این اسپیکر متصل شده و از پخش موسیقی بر روی آن لذت ببرند.

درایورهای استفاده شده در بلندگوهای پروان می توانند صدایی با توان 30 وات پخش کنند که برای چنین دستگاهی عالی است. اسپیکر بلوتوث قابل حمل ProOne PSB4980 دارای باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 8 ساعت بدون وقفه با هر بار شارژ، موسیقی پخش کند. زمان مورد نیاز برای این باتری بزرگ حدود 3 ساعت است و کاربر می تواند آن را از طریق درگاه microUSB شارژ کند. باید گفت که با کاهش صدا، مدت زمان پخش موسیقی به 10 ساعت یا بیشتر می رسد.

سایر ویژگی های اسپیکر Provan psb4980

اسپیکر کوچک اما قدرتمند پروان PSB4980 می تواند موسیقی را از فلش مموری و کارت های حافظه پخش کند. این بدان معناست که حتی بدون گوشی موبایل نیز می توانید از شنیدن موسیقی روی این اسپیکر لذت ببرید. مانند بسیاری از محصولات پیشرفته و مدرن امروزی، این محصول نیز از فناوری TWS استفاده می کند تا بتوانید چندین دستگاه را به طور همزمان متصل کنید.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر بلوتوث PSB4980

بسیاری از مردم بلندگوهای بلوتوثی می خرند تا هنگام استراحت یا تماشای طبیعت به موسیقی گوش دهند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، تهیه پاوربانک می تواند به شما کمک زیادی کند. در این صورت همیشه می توانید مطمئن باشید که دستگاه شما شارژ کافی برای پخش موسیقی دارد.

قیمت اسپیکر پروان 4980 می باشد

قیمت مناسب اسپیکر Provan PSB4980 باعث شده تا این محصول با تمام ویژگی های فنی عالی خود به انتخاب اول بسیاری از دوستداران موسیقی تبدیل شود. توان کل این دستگاه به 30 وات می رسد که خریدار منتظر صدای بسیار بالایی است. برای پخش موسیقی، باتری 4500 میلی آمپری می تواند به خوبی کار کند.

خرید آمپلی فایر psb4980

اگر به دنبال خرید اسپیکر بی سیم از برندهای مطرح با گارانتی معتبر هستید، در انتخاب این محصول شک نکنید. اگرچه اسپیکر ProOne PSB4980 از جک 3.5 میلی متری و رابط AUX پشتیبانی نمی کند، اما کاربران می توانند با استفاده از فلش مموری و کارت حافظه روی این محصول موسیقی پخش کنند. همچنین با نگاهی به لیست قیمت اسپیکرهای پروان برای مدل های مختلف می توان گفت دستگاه پیش رو متناسب با امکاناتی که ارائه می دهد از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر پرووان PSB4980" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر پرووان PSB4980"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427