معرفی اسپیکر پارتی باکس 1000 | JBL PartyBox 1000

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر پارتی باکس 1000 | JBL PartyBox 1000 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر JBL Partybox 1000 Partybox 1000

با نگاهی به قیمت jbl party box 1000 و میزان فروش آن متوجه می شوید که اسپیکر party box 1000 یکی از پرطرفدارترین اسپیکرهای بازار است که طرفداران بسیاری را که حاضر به پرداخت هزینه های زیادی هستند به خود جذب کرده است. برای او. خریدار

شکی نیست که برند JBL یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صوتی محسوب می شود و در کل اسپیکرها از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار هستند. البته باید به خاطر داشت که برند JBL رقبای سرسختی مانند سونی، هارمن کاردون و EKG دارد، بنابراین برای به دست آوردن سهم بزرگی از بازار اسپیکرها و رقابت در عرضه اسپیکرها، نبرد سختی را در پیش گرفته است کیفیت و وضوح بیشتر و شدیدتر شده است.

اسپیکر JBL Party Box 1000 یکی از قدرتمندترین محصولات این شرکت است که با امکانات فراوان پاسخگوی نیازهای شما در تمامی زمینه ها می باشد. با بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این هیولای دنیای صوتی با فروشگاه های معتبر اینترنتی همراه باشید تا ببینید آیا به چیزی که در دنیا به ما ارائه می‌دهد نزدیک است یا خیر. توضیحات JBL 1000 روی کاغذ درست است. همچنین می توانید برای اطلاع از موجودی و قیمت سایر اسپیکرها به وب سایت www.asiannet.ir مراجعه کنید.

طراحی و ساخت با کیفیت Party Box 1000

از نظر طراحی و کیفیت ساخت، اسپیکر PartyBox 1000 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به حساب می آید و با توجه به قیمت جعبه jbl 1000 مشخص می شود که این محصول می تواند ارزان تری نسبت به رقبای خود رقابت کند. پخش کننده خانگی JBL party box 1000 با سایز 39x39x105 سانتی متر طراحی و تولید شده است که در دنیای اسپیکرها تقریبا بزرگ به حساب می آید. JBL PartyBox 1000 دارای وزن 34 و 700 کیلوگرم است که این تجهیزات صوتی را سخت و دشوار می کند. ناگفته نماند که شرکت JBL برای سهولت در کارکرد این محصول چرخ هایی را زیر آن قرار داده است که حمل و ارسال JBL Party Box 1000 را آسان می کند.نکته دیگری که در قسمت طراحی محصول باید به آن بپردازیم، Partybox است. 1000 دارای استاندارد IPX4 است که در برابر قطرات آب مقاوم است. بنابراین می توانید در جایی که آب کمی در آن وجود دارد از این محصول استفاده کنید.

همانطور که از نام اسپیکر JBL PartyBox 1000 پیداست، می بینید که برند JBL این محصول را برای مهمانی طراحی کرده است. طراحان شرکت JBL برای به ارمغان آوردن یک تجربه مهمانی عالی برای شما روش های ابتکاری مختلفی را در نظر گرفته اند که هیجان و جلوه های ویژه را به ارمغان می آورد. همچنین بخشی برای کنترل و تغییر نورها و افکت ها وجود دارد که می توانید آن را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

موارد مربوط به JBL1000

شرکت JBL پورت های مختلفی را برای JBL Speakers PartyBox 1000 در نظر گرفته است که می توانید از طریق بلوتوث، کابل AUX و USB به بلندگوهای Party Box 1000 متصل شوید. همچنین در دستگاه پخش خانگی JBL party box 1000 اتصالاتی برای میکروفون و سایر سازها وجود دارد.

توان JBL PartyBox 1000 حدود 1100 وات است که صدایی قدرتمند و رسا تولید می کند و توانایی پوشش طیف وسیعی از صداها را دارد. محدوده فرکانس اسپیکر JBL Party Box 1000 از 30 تا 20000 هرتز می باشد که می تواند به راحتی و با وضوح بالا در این قسمت صدا تولید کند. علاوه بر این، ووفر 12 اینچی در پخش کننده خانگی JBL party box 1000 استفاده شده است که بیس قابل توجهی تولید می کند، علاوه بر این، فناوری Bass Boost به شما کمک می کند از صدای موسیقی نهایت لذت را ببرید. همچنین دو عدد توییتر با سایز 7 اینچ در این محصول تعبیه شده است. در بدنه دستگاه چندین دکمه ورودی و خروجی، دو کنترل چرخشی ویژه برای ایجاد تجربه کاربری بهتر برای کاربران وجود دارد.

سایر ویژگی های اسپیکر JBL Party Box 1000

با خرید اسپیکر 1000 باکس پارتی یک دستبند مخصوص دریافت می کنید که با اتصال به مچ دست می توانید آن را به اسپیکر متصل کرده و با حرکات دست و دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای محصول، حالت نورپردازی آن را کنترل کنید. یک پد DJ در بالای بلندگوهای JBL Party Box 1000 وجود دارد که این بخش به کاربران امکان ایجاد افکت های مختلف را می دهد. از جمله این افکت ها می توان به سبک های درام، گیتار، پیانو و همچنین ایجاد حلقه برای بیت باکس و ساخت موسیقی اشاره کرد.

قیمت جعبه jbl 1000

حال باید به قیمت جعبه پارتی باند jbl 1000 بپردازیم. جایی که شما با یک سخنران باوقار، حرفه ای و بزرگ روبرو هستید. بنابراین نباید از JBL انتظار قیمت پایین داشته باشیم. قیمت پارتی باکس jbl 1000 متناسب با ظاهر و کیفیت صدای فوق العاده ای است که ارائه می دهد.

جعبه پارتی 1000 اسپیکر را بخرید

همچنین می توانید اسپیکر JBL Party Box 1000 را از فروشگاه های معتبر اینترنتی به صورت نقدی و نصب خریداری کنید. برای اطلاع از موجودی و قیمت بلندگوهای JBL می توانید به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر پارتی باکس 1000 | JBL PartyBox 1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر پارتی باکس 1000 | JBL PartyBox 1000"، کلیک کنید.