معرفی اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 | Xiaomi Mini Compact 2

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 | Xiaomi Mini Compact 2 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

Xiaomi

اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 شیائومی مینی کامپکت 2 را معرفی می کنیم

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی مدل mini compact 2

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi mini compact 2 با طراحی کوچک و جمع و جور یکی از مقرون به صرفه ترین اسپیکرهای بی سیم شیائومی است که می تواند صدای بلند و باکیفیت پخش کند. مهم ترین ویژگی اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 اندازه کوچک آن است که جابجایی آن را آسان می کند. می توانید این اسپیکر را در جیب خود قرار دهید و در حین پخش موسیقی از کیفیت صدای خوب آن شگفت زده شوید.

بررسی موجودی و قیمت اسپیکرهای شیائومی با تخفیف ویژه: اسپیکر شیائومی

طراحی و ساخت اسپیکر مینی کامپکت 2 شیائومی با کیفیت

اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 با ابعاد 32x50x50 میلی متر و وزن تنها 54 گرم تولید شده است. این بدان معناست که اسپیکر کاملاً در کف دست شما قرار می گیرد. بدنه اسپیکر تماما از آلومینیوم ساخته شده و علاوه بر مقاومت بالا ظاهری جذاب به دستگاه بخشیده است.

صدا از قسمت بالایی پخش می شود و در قسمت جلو یک نشانگر LED کوچک وجود دارد که موقعیت دستگاه را به وضوح نشان می دهد. کلید پاور در پایین دستگاه و پورت در پشت دستگاه قرار گرفته است. همچنین در این قسمت سوراخی برای اتصال سیم تعبیه شده است تا بتوانید هنگام اتصال اسپیکر را راحتتر جابجا کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی مدل mini compact 2

مشخصات اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2

شاید در نگاه اول فکر کنید که باتری اسپیکر مینی شیائومی به دلیل ابعاد کوچک بسیار ضعیف است. اما باتری 480 میلی آمپر ساعتی این دستگاه با یک بار شارژ می تواند به مدت 6 ساعت با صدای 80 درصد موسیقی پخش کند. علاوه بر این، می توانید باتری باقی مانده را روی صفحه بلوتوث گوشی بررسی کنید. برای شارژ درگاه microUSB در نظر گرفته شده و در جعبه اصلی کابل شارژ وجود ندارد.

اسپیکر تعبیه شده با توان 2 وات، پاسخ فرکانسی 200 تا 18000 هرتز و امپدانس 4 اهم می تواند صدایی بلند و واضح را با باس مناسب پخش کند. در ساختار این اسپیکر از آهنرباهای قدرتمند نئودیمیوم استفاده شده است تا کاربران از شنیدن صدای واضح مطمئن باشند.

سایر ویژگی های شیائومی مینی کامپکت 2

اسپیکر مینی کامپکت 2 شیائومی با بلوتوث نسخه 4.2 عرضه می شود، بنابراین علاوه بر اتصال سریع، بهترین مصرف باتری را نیز دارد. همچنین می توانید اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 را به دستگاه های مختلفی مانند تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ و … متصل کنید. برای صرفه جویی در مصرف باتری، اگر اسپیکر تا 10 دقیقه پس از روشن شدن به هیچ دستگاهی متصل نباشد، به طور خودکار خاموش می شود.

این اسپیکر همچنین از پروفایل های صوتی مختلف مانند A2DP و AVRCP و همچنین SPP پشتیبانی می کند. به لطف میکروفون داخلی، می توانید بدون نیاز به نگه داشتن گوشی از طریق اسپیکر با دوستان خود صحبت کنید.

کلید چند منظوره تعبیه شده در بلندگوی شیائومی به کاربران این امکان را می دهد تا عملکردهای مختلفی مانند پخش یا توقف موسیقی و همچنین پاسخ دادن یا رد تماس های تلفنی را انجام دهند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی مدل mini compact 2

قیمت مینی اسپیکر کامپکت 2

مهم ترین ویژگی اسپیکر بلوتوث پرتابل مینی کامپکت 2 را می توان علاوه بر کیفیت و اندازه مناسب، قیمتی رقابتی دانست. محصول آینده علاوه بر قابلیت پخش صدا و باتری قدرتمند، قیمت مناسبی نیز دارد و می تواند انتخاب خوبی برای طرفداران برند اصلی شیائومی باشد. همچنین می توانید با مراجعه به دسته اسپیکر از موجودی و قیمت بلندگوهای خانگی مطلع شوید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی مینی کامپکت 2 را بخرید

با خرید اسپیکر مینی کامپکت 2 شیائومی می توانید مطمئن باشید که محصولی کاربردی، قوی و با سایز خوب به دست می آورید. این اسپیکر به لطف باتری قدرتمند، اندازه کوچک و صدای عالی، همراه خوبی در سفر یا سفر شما خواهد بود.

سوالات متداول

قیمت باتری بلندگوی شیائومی مینی کامپکت 2 چقدر است؟

با یک بار شارژ می توان تا 6 ساعت از آن استفاده کرد.

وزن اسپیکر مینی کامپکت 2 شیائومی چقدر است؟

وزن این اسپیکر حدود 54 گرم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 | Xiaomi Mini Compact 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر شیائومی مینی کامپکت 2 | Xiaomi Mini Compact 2"، کلیک کنید.