معرفی اسپیکر سونی ایکس پی 700 | Sony SRS-XP700

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر سونی ایکس پی 700 | Sony SRS-XP700 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر Sony XP 700 Sony SRS-XP700

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xp700

اسپیکر سونی XP700 با طراحی مدرن و قابلیت پخش انواع موسیقی انتخابی عالی برای مهمانی ها و مجالس می باشد. این اسپیکر باکیفیت از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب بهره می برد و با باتری قدرتمند 15600 میلی آمپر ساعتی امکان پخش موسیقی طولانی مدت را برای کاربران خود تضمین می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی SRS-XP700 همچنین از انواع اتصالات و سیستم های اتصال مانند پورت USB برای اتصال فلش مموری، جک AUX برای اتصال تلفن همراه یا سایر دستگاه های هوشمند، بلوتوث نسخه 5.0 و جک 6.5 میلی متری، از انواع محصولات می باشد.

بررسی موجودی و قیمت بلندگوهای سونی در فروشگاه های معتبر اینترنتی با تخفیف ویژه: قیمت بلندگوهای سونی

طراحی و کیفیت بلندگوی بلوتوث سونی XP700

اسپیکر سونی XP700 با ابعاد 31.2 x 36.6 x 69.2 سانتی متر و وزن تقریبی 17 کیلوگرم تولید شده است. در قسمت جلویی این اسپیکر یک دسته کوچک تعبیه شده که حمل آن را آسان می کند. علاوه بر این، یک تسمه بزرگ وجود دارد که دور اسپیکر کشیده شده است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را از بغل روی زمین قرار دهید.

پنل کنترل صدا در قسمت بالایی دستگاه قرار گرفته است تا بتوانید به سرعت و به طور کامل موسیقی در حال پخش را کنترل کنید. نورپردازی LED برای قسمت های پایین و بالایی اسپیکر طراحی شده است تا ظاهر دستگاه را بیش از پیش جذاب کند. استفاده از استاندارد IPX4 با مقاومت کامل در برابر پاشیدن آب و باران در نوع خود بسیار جالب است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xp700

مشخصات بلندگو سونی XP700

برای صدا، سونی از سیستم صوتی باکیفیت به نام X-Balanced استفاده کرده است تا کاربران همیشه بتوانند صدایی باکیفیت بشنوند. این بلندگوها با توان کلی 240 وات صدای بسیار بلندی تولید می کنند و جزئیات صدا را به بهترین شکل ممکن بازتولید می کنند. با استفاده از ویژگی MEGA BASS، می توانید سطح بیس را به یک سمت افزایش دهید و از جلسه خود لذت ببرید.

شارژ بالای باتری اسپیکر بلوتوث خانگی سونی SRS-XP700 یکی از مهم ترین نکات فنی این محصول است چرا که باتری 15600 میلی آمپری این اسپیکر با یک بار شارژ می تواند تا 25 ساعت موسیقی پخش کند.

سایر ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی SRS-XP700

یکی از جالب ترین ویژگی های اسپیکر بلوتوث سونی XP700 پشتیبانی از کارائوکه است. برای استفاده از این قابلیت کافیست میکروفون را به اسپیکر متصل کرده و آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به یک خواننده حرفه ای تبدیل شوید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول قابلیت اتصال با 100 بلندگوی سازگار دیگر برای ایجاد صدای سینمایی است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل srs-xp700

قیمت اسپیکر سونی XP700

از آنجایی که ما با یک محصول اورجینال از یک برند اورجینال روبرو هستیم، ممکن است قیمت اسپیکر XP700 نسبت به محصولات مشابه بالاتر باشد، اما عملکرد محصول فوق العاده است و ویژگی های فنی عالی قیمت را کاملا توجیه می کند. همچنین می توانید با مرور دسته بندی بلندگوهای موجود در Technolife، بلندگوهای دیگری را بیابید.

خرید سیستم صوتی سونی XP700

افرادی که قصد خرید اسپیکر سونی XP700 را دارند، به خوبی خود را برای یک دستگاه بسیار پیشرفته و حرفه ای آماده می کنند که می تواند انواع مختلفی از موسیقی ها را با کیفیتی باورنکردنی پخش کند. این اسپیکر از سیستم صوتی پیشرفته و انحصاری سونی بهره می برد و طیف وسیعی از امکانات از جمله سیستم روشنایی LED، باتری قدرتمند با شارژ 25 ساعته و پشتیبانی از AUX، فلش مموری و بلوتوث تجربه منحصر به فردی را برای کاربران رقم خواهد زد. .

سوالات متداول

1. باتری سونی XP700 چقدر طول میکشه تا شارژ بشه؟

با یک بار شارژ بلندگوی Sony XP700 می توانید تا 25 ساعت موسیقی پخش کنید.

2. سفارش اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XP700 چقدر طول می کشد؟

شارژ مستقیم حدود 4 ساعت طول می کشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر سونی ایکس پی 700 | Sony SRS-XP700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر سونی ایکس پی 700 | Sony SRS-XP700"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید